قطعات کامپیوتر

قیمت حافظه اس اس دی 4 ترابایتی وسترن دیجیتال اعلام شد

کمپانی وسترن دیجیتال جزء آن دسته از شرکت های تولید کننده حافظه SSD است، که از سال 1970 فعالیت خود را در کالیفرنیا آغاز کرد، محصولات این شرکت همواره برای کاربران و خریدارن از محبوبیت بالایی برخودار می باشد؛ بدین ترتیب Western Digital بار دیگر به بازار قطعات کامپیوتر آمده و جدیدترین حافظه اس اس دی خود را در ظرفیت 4 ترابایت در دسترس علاقمندان قرار داده است.

حافظه اس اس دی 4 ترابایتی وسترن دیجیتال

عمدتا محصولات وسترن دیجیتال در رنگ های متفاوتی تولید می شوند چرا که کاربری آنها نیز متفاوت خواهد بود؛ رنگ آبی حافظه های اس اس دی این کمپانی نیز مخصوص کامپیوترهای خانگی و استفاده‌ های معمولی می باشد؛ کامپیوتر های خانگی یعنی سیستم هایی که برای پخش فیلم، اجرای برنامه های کاربردی و وب گردی در نظر گرفته شده اند.

حافظه اس اس دی WD Blue وسترن دیجیتال مناسب کاربرانی که علاقمند به بایگانی یا ذخیره کردن تمام فایل ها بر روی یک SSD هستند می باشد، چرا که ظرفیت 4 ترابایتی این محصول به راحتی می تواند تمام داده ها را در خود ذخیره نماید.

سرعت خواندن و نوشتن حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال WD Blue :

اگرچه تمام اس اس دی های Western Digital با سرعت بالایی فایل ها را جابه جا می کنند، اما سرعت خواندن و نوشتن WD Blue به اندازه ای است که می تواند نظر خریداران را در بازار قطعات کامپیوتر به خود جلب کند، طبق خبرهای منتشر شده سرعت خواندن و نوشتن این اس اس دی برابر با 560 و 530 مگابایت بر ثانیه خواهد بود.

قیمت حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال 4 ترابایتی

علاوه بر موارد فوق جدیدترین اس اس دی 4 ترابایتی وسترن دیجیتال به Interface نسل سوم SATA در لپ تاپ و کامپیوترها بهره مند شده و دارای حداکثر جریان 3.8W می باشد؛ وجود تراشه های 3D NAND TLC و کنترلر Marvell 88SS1074 با 4 کانال نیز از دیگر ویژگی های این  خواهد بود.

قیمت حافظه اس اس دی WD Blue در بازارقطعات کامپیوتر برابر با 550 یورو خواهد بود؛ و قرار است با گارانتی 5 ساله در دسترس خریداران قرار بگیرد؛ البته این محصول با عملکرد و سرعت بالایی که دارد می تواند یکی از رغیب های سرسخت اس اس دی های اینترنال ای دیتا، کینگستون و سیلیکون پاور شود.

لیست قیمت حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا