راهنمای خرید

آپدیت جدید اسپیکر آمازون Echo دارای قابلیت به روز رسانی رویداد ها

آپدیت جدید اسپیکر آمازون Echo دارای قابلیت به روز رسانی رویداد ها در تقویم گوگل می باشد و کاربران می توانند با استفاده از این ویژگی از دستیار صوتی الکسا بخواهند تا رویداد خاصی را در تقویم Google زمان بندی نماید. برای استفاده از این قابلیت فقط کافی است به بخش تنظیمات اپلیکیشن الکسا رفته و آیتم “calendar” را انتخاب نمائید.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

جا دارد اشاره کنیم که تا پیش از این نیز «اکو» قادر بود برنامه های زمانی موجود در تقویم گوگل را برای کاربر با صدای بلند خوانده و رویداد ها را به او یادآوری نماید اما اکنون این توانائی را پیدا کرده تا خودش هم واقعه تازه ای را زمان بندی و به تقویم اضافه کند. برای این کار دیگر لازم نیست عبارت “OK Google” را گفته و سپس خواسته خود را بیان کنید زیرا این روند مستقیما از طریق گوشی موبایل هوشمند انجام می پذیرد و بدون شک کاربران از سهولت انجامش بسیار خرسند و راضی خواهند بود.

احتمالا می دانید اسپیکر 199 دلاری اکو با دستور صوتی “OK Google” در حالت هوشیار قرار می گیرد و می توانید از آن بخواهید تا مثلا در وب جستجو یا برای بیدار شدن صبحگاهیتان آلارم تنظیم کند. به واسطه 7 میکروفونی که در بالای طراح استوانه ای این محصول تعبیه شده، حتی هنگام پخش موسیقی هم شما می توانید درخواست های صوتی خود را با «اکو» در میان بگذارید.

در آخر هم یاد آوری نمائیم که آپدیت های اخیر الکسا بیشتر روی مسائل و وسایل مربوط به خانه تاکید داشته اند. به طور مثال، در اواخر ماه مارس، آمازون قابلیت کنترل ترموستات Nest Learning و سیستم های روشنائی Lutron را به Echo اضافه نمود تا کاربر بتواند با اسپیکری که به نوعی دستیار صوتی اش نیز محسوب می گردد، برای تنظیم دستگاه های هوشمند خانه اش نیز بهره بگیرد.

لیست قیمت اسپیکر

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام
    آپدیت جدید اسپیکر آمازون Echo دارای قابلیت به روز رسانی رویداد ها که این اسپیکر دارای طراحی خوبی است و کیفیت صدای این لپ تاپ هم مناسب است. این اسپیکر دارای قابلیت بروزرسانی است

نوشته های اخیر

بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۲۴ | معرفی بهترین ها

وقتی که اسم تابستان را می‌شنویم ناخودآگاه به یاد تعطیلات و خاطرات خوش این فصل…

12 ساعت قبل

انواع کیف پول رمز ارز دیجیتال

اگر کمی با بازار رمز ارزهای دیجیتال یا «کریپتو» آشنا باشید، حتماً اصطلاح «کیف پول…

3 هفته قبل

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 هفته قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل