راهنمای خرید

ایرپاد مکس اپل به طور رسمی رونمایی شد

هدفون روگوشی اپل با نام ایرپاد مکس رونمایی شد. اپل بر اساس وعده قبلی و در رویداد آنلاین روز 8 دسامبر این شرکت به طور رسمی از Airpods Max رونمایی کرد. محصول جدید اپل در رویدادی که قرار بود در انتهای سال 2020 یک سورپرایز برای طرفداران محصولات اپل باشد، معرفی شد.

ایرپاد مکس اپل مجهز به سیستم حذف نویز اکتیو به همراه امکان تغییر اکولایزر بوده و می تواند صدای اطراف را به صورت سه بعدی شبیه سازی کند. ایرپاد مکس مجهز به تراشه H1 است و از سیستم نرم افزاری و سخت افزاری ویژه ای استفاده می کند. ایرپاد مکس اپل در نوع خود یک هدفون حرفه ای برای علاقمندان به صدا به حساب می آید.

لیست قیمت هدست و هدفون

ویژگی های ایرپاد مکس اپل

اپل در طراحی این محصول از طراحی مشابه با دیگر محصولات خود بهره گرفته است. بر این اساس ایرپاد مکس اپل دارای رابط کاربری دیجیتال کراون است. این رابط تا پیش از این در اپل واچ مورد استفاده قرار می گرفت. پیچ تنظیم ایرپاد مکس که طراحی مشابه اپل واچ دارد به شما این مکان را می دهد تا میزان صدا را به طور دقیق کنترل کنید، به تماس های تلفنی پاسخ دهید، آهنگ های قبلی یا بعدی را اجرا کنید و همچنین دستیار صوتی سیری را فعال کنید.

نکته جالب توجه در مورد این هدفون این است که ایرپاد مکس با 5 دقیقه شارژ می تواند 90 دقیقه موسیقی پخش کند. اپل ادعا کرده است عمر باتری تا 20 ساعت برای کاربر پاسخگو خواهد بود. این محصول امکان مدیریت موسیقی، پخش محتوا و در عین حال کنترل سطح کیفی صدا را دارد. ایرپاد مکس اپل همانند ایرپاد پرو امکان مدیریت و کنترل قابلیت حذف نویز اکتیو و قابلیتTransparency را دارد.

استفاده از تراشه هوشمند جدید باعث شده است که ایرپاد مکس بتواند بهترین کیفیت ممکن را برای پخش محتوای صوتی داشته باشد. اپل این محصول را در پنج رنگ متفاوت تولید کرده است. رنگ های جذابی که اپل برای ایرپاد مکس در نظر گرفته شامل خاکستری فضایی، نقره ای، آبی آسمانی، سبز و صورتی می شود.  البته اپل تاکید کرده که این محصول امکان شخصی سازی را دارد و از طریق وبسایت خود رنگ های خاصی را برای این محصول آماده عرضه کرده است.

نسل جدید ایرپادز اپل Airpods Max

ایرپاد مکس اپل امکان استفاده و اتصال به کامپیوتر های مک، آیفون و آیپد را دارا می باشد و همزمان می تواند نهایت کیفیت برای پخش محتوای صوتی را به کاربران به کار گیرد. قابل ذکر است که این محصول با قابلیت فراخوانی سیری آماده تولید شده است. ایرپاد مکس به عنوان یک هندزفری بلوتوث می تواند از طریق دستیار صوتی و دستورهای مختلف اقدام به انجام کارهای مختلف نظیر پخش یا کنترل موسیقی های مختلف و پخش پیامهای مختلف نماید.

 اپل برای Airpods Max تعدادی اکسسوری ویژه نظیر قاب و موارد دیگر را آماده عرضه نموده است. نسل جدید ایرپادز یعنی ایرپادز مکس اپل با قیمت 549 دلار آماده عرضه خواهد بود و پیش فروش آن از امروز در وبسایت رسمی خود اپل آغاز شده است. باید گفت فروش این محصول از تاریخ 15 دسامبر برابر با 25 آذر 99 آغاز خواهد شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نمایش دیدگاه ها

  • موردی که ایرپادز اپل رو برتر میکنه اتصال اون به سیری هستش و عمر بلاتری فوق اعلاده آن که با پنج دقیقه شارژ یک ساعت و نیم مورد استفاده قرار میگیره، هدفون های سامسونگ نسل جدید هنوز رونمایی نشدند اما ایرپادز اپل کاملا مشخصه که بهترین هست و البته فکر میکنم این تغییر رنگ موجب تغییر قیمت هم میشود

نوشته های اخیر

انواع کیف پول رمز ارز دیجیتال

اگر کمی با بازار رمز ارزهای دیجیتال یا «کریپتو» آشنا باشید، حتماً اصطلاح «کیف پول…

2 هفته قبل

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 هفته قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

3 ماه قبل