آموزش و ترفند

چگونه کتاب های وب سایت آمازون را به صورت رایگان دانلود کنیم

5

4 دقیقه

برای مطالعه کتاب راه های مختلفی وجود دارد. شما می توانید کتاب موردنظرتان را از کتابخانه های عمومی تحویل بگیرید یا اینکه به کتابفروشی بروید و کتابتان را خریداری کنید و شاید آن را از اینترنت به صورت رایگان دانلود کنید. به دلیل افزایش قیمت کتاب های زبان اصلی، تهیه این نوع کتاب ها برای هر کسی نمی تواند راحت باشد. در حال حاضر آمازون یکی از بزرگ ترین وب سایت هایی می باشد که انواع کتاب های زبان اصلی را برای فروش گذاشته است اما برای تهیه هر یک از آن ها باید هزینه ای پرداخت کنید و این کار به دلیل تحریم ها برای افراد ساکن در ایران به سختی امکان پذیر می باشد. در حال حاضر برخی از وب سایت هایی هستند که این امکان را برای ما فراهم کرده اند تا بتوانیم بخش عظیمی از کتاب های فروشگاه آمازون را به صورت رایگان دانلود کنیم.

ماده اولیه یا مصرفی

  • وب سایت Amazon

ابزار

  • وب سایت ZLibrary

مرحله 1: ورود به ZLibrary

ورود به وب سایت ZLibrary

ورود به وب سایت ZLibrary

وب سایت ZLibrary یک کتابخانه دیجیتال آنلاین است که هزاران کتاب با موضوعات مختلف از جمله داستان، علمی و تحقیقاتی را به صورت رایگان در اختیار کاربران گذاشته است. شما می توانید کتاب ها را براساس نویسنده یا عنوان جستجو کنید. ZLibrary در کنار کتاب های رایگان، بخشی گسترده از کتاب های موجود در وب سایت آمازون را برای شما به صورت رایگان فراهم کرده است. در اولین قدم برای دانلود کتاب های آمازون وارد وب سایت ZLibrary.to شوید و از قسمت بالا Sing Up را انتخاب کنید.

مرحله 2: ثبت نام در ZLibrary

ثبت نام در وب سایت ZLibrary

ثبت نام در وب سایت ZLibrary

در صفحه باز شده اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه Sing Up کلیک کنید.
نکته:
می توانید بدون ثبت نام کتاب ها را دانلود کنید اما برای دسترسی به امکانات بیشتر این وب سایت بهتر است ثبت نام کنید.

مرحله 3: دانلود کتاب از ZLibrary

دانلود کتاب از وب سایت ZLibrary

دانلود کتاب از وب سایت ZLibrary

بعد از ثبت نام به صفحه اول وب سایت ZLibrary می رویم. به عنوان مثال کتاب «Google Analytics» را انتخاب می کنیم. در صفحه باز شده بر روی دکمه آبی رنگ «Download» کلیک می کنیم و با گذشت چند ثانیه کتاب موردنظر ما در قالب PDF دانلود می شود.

مرحله 4: انتخاب کتاب از وب سایت آمازون

انتخاب کتاب از وب سایت Amazon

انتخاب کتاب از وب سایت Amazon

برای نمونه یکی از کتاب های موجود در آمازون را می خواهیم دانلود کنیم. وارد بخش Books آمازون می شویم و یک کتاب را به دلخواه انتخاب می کنیم. به عنوان مثال کتاب «How Google Works» را می خواهیم دانلود کنیم.

مرحله 5: دانلود کتاب آمازون با کمک ZLibrary

دانلود کتاب وب سایت Amazon

دانلود کتاب های وب سایت Amazon

وارد وب سایت ZLibrary می شویم و نام کتابی را که در فروشگاه آمازون انتخاب کرده ایم را در بخش جستجوی ZLibrary وارد می کنیم. در صفحه باز شده کتابی را مشاهده می کنیم که در آمازون قرار داشته. با انتخاب این کتاب و در نهایت با زدن دکمه آبی رنگ «Downlad» کتاب موردنظر به صورت رایگان دانلود می شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا