دسته بندی: موبایل

درز اطلاعات گوشی سامسونگ Galaxy Grand On توسط TENAA

درز اطلاعاتگوشی سامسونگ Galaxy Grand Onتوسط TENAA نشان داد که این اسمارت فون با شماره مدل SM-G5500 دارای نمایشگری 5.1 اینچی می باشد. مدت نسبتاً طولانی است که اطلاعات و اخباری را در مورد تلفن هوشمند گلکسی Grand On از سری جدید گلکسی O سامسونگ می شنویم و امروز عاقبت این اسمارت فون با شماره مدل SM-G5500 به دست سازمان TENAA در چین رسیده تا مجوزهای مخابراتی لازم جهت عرضه در بازار را کسب نماید. گفتنی است سازمان مورد اشاره مطابق معمول اطلاعات و تصاویر محصول یاد شده را روی وبسایت خود قرار داده و لذا اکنون می توانیم نگاه دقیق تر و مطمئن تری به ویژگی ها و جزئیات آن داشته باشیم.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

مطابق اطلاعات در دسترس کنونیگوشی موبایلگلکسی Grand On دارای نمایشگری ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و از چیپست چهار هسته ای و ۱.۲ گیگاهرتزی بهره می برد که بر اساس شنیده های پیشین اگزینوس ۳۴۷۵ نام دارد. TENAA می افزاید موبایل مذکور از ۱ گیگابایت حافظه ی رم و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش برخوردار خواهد بود که می توانیم مقدار آن را از طریق درگاه میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهیم.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Grand On نه چندان قدرتمند

بدیهی است بر اساس همین مشخصه ها قادریم در یک جمع بندی کلی به این نتیجه برسیم که با موبایلی اقتصادی و نه چندان قدرتمند روبرو هستیم و اگرچه هنوز در مورد قیمتش حرفی به میان نیامده ولی وبسایت گمرکی Zauba در هند پیش از این ارزش آن را معادل ۱۰۴ دلار آمریکا به ثبت رسانده. هر چند قیمت ذکر گشته قیمت خرده فروشی قطعی محسوب نمی شود ولی رقم در نظر گرفته شده از جانب سازنده مطمئناً تفاوت چندانی با آن نخواهد داشت.

از سایر مشخصه های دستگاه نیز می توان بهدوربیناصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، پشتیبانی از فناوری های LTE، GPRS، EDGE، باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی اشاره کرد. از آنجایی که گلکسی Grand On به تازگی مجوز های TENAA را کسب نموده می توان انتظار داشت که به زودی سامسونگ آن را رونمایی کرده و راهی بازار سازد. گفتنی است سری O شامل موبایل دیگری با نام گلکسی Mega On نیز می شود که اندکی پیش جزئیاتش توسط سازمان صدور مجوزهای مخابراتی در چین لو رفته بود.

قیمت گوشی موبایل سامسونگ

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام
    درز اطلاعات گوشی سامسونگ Galaxy Grand On توسط TENAA که این گوشی دارای طراحی زیبایی است و کاربران زیادی رو به خودش جذب کرده. این گوشی دارای طراحی زیبا و عالی میباشد و نمایشگر فوق العاده ای دارد و این گوشی یک گوشی ارزان میباشد و دارای باتری قوی هم میباشد

  • سلام به کاربران بازار آی تی
    به نظر من Grand On کلا سری گوشی های با کیفیت و مناسبی نیستن اگه واقعا یه چیز کار درست با قیمت مناسب میخوان s7 رو تهیه کنین واقعا محشره.
    ولی واقعا از امکانات اینم نمیشه چشم پوشی کرد. سی پیو 4 هسته ای و...
    ولی در کل به نظرم سری Galaxy Grand Onگوشی های جالبی نیستن

  • گوشی موبایل(گوشی سامسونگ Galaxy Grand On) که در سایتتون در بخش اخبار(آی تی بازار) هم فتید گوشی خوبی است اما به نظر بنده آنچنان قدرتمند به نظر نمیرسد،دوربین 8 مگا پیکسلی داره که خیلی کمه،در مقایسه با سایر برندها که قابل مقایسه نیست.مزیت خوبش اندروید 5.1 این مدل است.

نوشته های اخیر

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل