راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

راهنمای خرید تبدیل کابل USB به HDMI و معرفی فروشنده

با استفاده از کابل تبدیل USB به HDMI می توانید تصاویری با کیفیت بالا و مجزا بر روی مانیتور یا نمایشگر اضافه داشته باشید و تصاویر مورد نظرتان را به صورت Mirror یا Extended بر روی نمایشگر خارجی پخش نمایید. در این خبر قصد داریم مبدل USB به خروجی HDMI را با معرفی شرکت واردکننده و سایت خرید انواع کابل و مبدل (ایران کابل) خدمتتان معرفی نماییم.

مبدل های تصویری USB چه قابلیت هایی دارند؟

شاید این سوال برای اکثر افراد و یا حتی شما پیش بیاید که آیا می توان از مبدل USB خروجی تصویر مثل HDMI ،VGA و یا DVI گرفت؟! باید بگوییم بله…پورت USB یک مبدل فراگیر و نسبتا قدیمی و استاندارد می باشد که به عنوان پرکاربردترین سوکت ارتباطی شناخته شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید تا از نحوه اتصال مبدل های تصویری و کار کردن با آن ها مطلع شوید. 

مبدل USB به HDMI

لیست قیمت کابل و مبدل

مبدل USB به HDMI با قابلیت انتقال تصویر و صدا به صورت همزمان

مبدل USB به HDMI یک تبدیل ویژه و خاص به شمار می آید که برای انتقال تصویر با کیفیت 1080 و به صورت HDMI تنها از پورت USB به کار می رود. غالباً کیفیت تصویر خروجی به جنس مبدل USB به HDMI بستگی دارد. از آنجایی که پورت HDMI از خروجی صدا نیز پشتیبانی می کند، این مبدل HDMI دارای خروجی صدا همراه با تصویر با کیفیت به صورت همزمان می باشد و مانند یک کارت گرافیک اکسترنال عمل خواهد کرد، به طوری که می تواند تصویری جداگانه از تصویر خروجی کیس یا لپ تاپ شما ارائه دهد همچنین شما می توانید یک تصویر مجزا بر روی مانیتور یا نمایشگر اضافه به صورت Mirror یا Extended داشته باشید لازم به ذکر است بالاترین کیفیت تصویر خروجی به صورت Full HD بوده و تمام حرکت تصویر فیلم یا بازی و یا صفحات وب و حرکت موس بسیار روان و سریع نمایش داده می شوند.

تبدیل یو اس بی به HDMI

ویژگی های منحصر به فرد مبدل USB به HDMI عبارت اند از :

  • تبديل پورت 2.0 USB به پورت HDMI
  • پشتیبانی از 6 تصویر موازی برای ویندوز
  • پشتیبانی از حالت های تصویر : اصلی، اضافی، چرخشی
  • پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک
  • تبدیل ﭘورت USB 2.0 به پورتHDMI
  • پشتیبانی از کیفیت تصویرVGA، SVGA، XGA، UXGA
  • پشتیبانی از ویندوزهای 10 و 8.1 و 8 و7

طریقه نصب و راه اندازی مبدل USB به HDMI در ویندوز و مک

برای نصب و راه اندازی مبدلUSB به HDMI ابتدا سی دی درایور را داخل سیستم خود قرار دهید و با توجه به نوع سیستم عامل لپ تاپ یا کامپیوتر، نرم افزار مورد نظر را نصب کنید لازم به ذکر است مبدل USB به HDMI علاوه بر سیستم عامل ویندوز از سیستم عامل MAC OS شرکت اپل نیز پشتیبانی خواهد کرد و تصویر با کیفیتی را به شما ارائه می دهد. بعد از نصب درایور، laptop یا PC را دوباره راه اندازی کرده و بعد از آنکه سیستم کامل Restart شد تبدیل USB به HDMI را به سیستم متصل کنید. در این مرحله مبدل USB به HDMI توسط سیستم شناسایی خواهد شد.

تبدیل USB به HDMI

لازم به ذکر است برای استفاده از حالت Mirror و یا حالت Extended و یا لبه لبه باید به قسمت DISPLAY در لپ تاپ یا کامپیوترتان مراجعه نمایید همچنین برای استفاده از چند مبدل HDMI به USB در یک سیستم فقط یک نصب نیاز دارید همچنین می توانید تا 6 عدد از مبدل USB به HDMI را به سیستم وصل کنید اگر تعداد پورت های USB کافی نبود نیز می توانید از کارت PCL یو اس بی اینترنال و یا هاب USB با کیفیت و ترجیحا آداپتوردار استفاده نمایید.

تبدیل یو اس بی به اچ دی ام آی

معرفی واردکننده انواع کابل و مبدل

شرکت پیام سیستم پارسیان با همکاری جمعی از متخصصین با تجربه در امور الکترونیک و کامپیوتر، فعالیت خود را در زمینه توزیع تجهیزات شبکه، کابل های ارتباطی، مبدل ها و سوئیچ ها با برندPSP  از سال 1385 آغاز نموده است. کلیه کابل ها و مبدل ها و سوئیچ های PSP دارای بسته بندی شکیل و با 24 ماه گارانتی طلایی  برای اطمینان و رضایتمندی مصرف کنندگان ارائه می شود. شما می توانید جهت خرید تبدیل USB به HDMI از طریق لینک ذیل با این شرکت در ارتباط بوده و انواع کابل و تبدیل را به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید فرمایید..

سوالات متدوال در مورد راهنمای خرید تبدیل کابل USB به HDMI:

1. مبدل USB به HDMI چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهید یک دستگاه مانند لپ تاپ، کامپیوتر و دیگر دستگاه های مانیتور را به صفحه نمایش ها یا مانیتور یا تلویزیون متصل کنید لازم است که این کار را از طریق مبدل های USB به HDMI انجام دهید.

2. مبدل USB به HDMI چگونه کار می کند؟

در یک سر این مبدل پورت یو اس بی وجود دارد که آن را باید به لپ تاپ یا کامپیوتر خود متصل کنید که انگار یک خروجی HDMI به دستگاه خود اضافه کرده اید. در سر دیگر یک پورت HDMI تعبیه شده است که به مانیتور یا تلویزیون شما متصل می شود و می تواند تصویر سیستم را بر روی صفحه نمایش انتقال دهد.

3. آیا بدون استفاده از مبدل USB به HDMI می توان لپ تاپ را به تلویزیون متصل کرد؟

بله، اگر مبدل ندارید می توانید با استفاده از یک کابل HDMI یا Display Port دستگاه های خود را به تلویزیون یا دیگر صفحه نمایش ها متصل کنید.

4. چگونه می توان VGA را به HDMI تبدیل کرد؟

برای این کار لازم است سیگنال VGA را از طریق مبدل منتقل کنید، با این کار می توانید سیگنال تصویری آنالوگ VGA و سیگنال های صوتی استریو را به سیگنال های دیجیتالی تبدیل کنید که سپس می توانند از طریق کابل HDMI برای اتصال به یک مانیتور از آن ها استفاده کنید.

5. پورت های یو اس بی upstream و downstream چه پورت هایی هستند؟

پورت های یو اس بی upstream یا بالادست برای اتصال مانیتور به رایانه استفاده می کنند ولی از پورت های یو اس بی downstream یا پایین دست برای اتصال مانیتور به دستگاه های USB مورد استفاده قرار می گیرد.

6. چگونه حالت Mirror و یا حالت Extended را فعال کنیم؟

برای فعال کردن حالت Mirror و یا حالت Extended در ابتدا باید به قسمت DISPLAY لپ تاپ یا کامپیوتر مراجعه کنید و در قسمت Connect to Projector گزینه مورد نظر را فعال کنید.

7. لپ تاپ را با چه کابل هایی می توانیم به یک مانیتور یا تلویزیون متصل کنیم؟

همه لپ تاپ ها به یک درگاه خروجی تصویر مانند VGA ، DVI و HDMI مجهز شده است و شما با اتصال هر یک از آن ها می توانید سیستم خود را به یک تلویزیون یا مانیتور متصل کنید.

8. چگونه می توان لپ تاپ را بدون پورت HDMI به تلویزیون متصل کرد؟

اگر لپ تاپ شما پورت HDMI ندارد می توانید از طریق پورت DISPLAY آن را به تلویزیون متصل کنید.

9. آیا پورت مبدل USB به HDMI قابلیت پشتیبانی از 4K را دارد؟

بله، کیفیت تصویر خروجی بستگی به مبدل شما دارد و اگر شما از یک مبدل با کیفیت استفاده کنید می تواند تصاویری با کیفیت 4K برای شما به اجرا بگذارد. البته باید این نکته را در نظر گرفت که تلویزیون یا صفحه نمایش شما قابلیت 4K دارد یا خیر.

10. آیا می توان مبدل های USB به HDMI را برای لپ تاپ های مک استفاده کرد؟

بله، شما با آموزش سی دی که در خود دستگاه وجود دارد می توانید آن را برای لپ تاپ های مک خود استفاده کنید. و اگر مک بوک شما فاقد پورت یو اس بی باشد، می توانید نسبت به تهیه هاب مناسب اقدام نمایید.

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

  1. با این کابل میشه تصویر گیرنده را روی لب تاب یا نمایشگر خودرو پخش کرد؟

  2. با سلام
    آیا این وسیله،توانایی ارسال فیلم های با پلیر های خاص آموزش که اجازه اسکرین رکوردر نمیدهد و سکیوریتی بالا دارن،را دور میزنه و نشون میده؟
    ممنونم تجربیاتتون را بگید

  3. سلام تلویزیون من ال سی دی قدیمی ایکس ویژن جای یو اس بی نداره ولی اچ دی ام آی داره دوتا میخواستم به گوشی یایو اس بی وصلش کنم اگه چیزی هست راهنماییم کنیدممنون

  4. سلام برای وصل کردن دوربین باخروجی hdmiبه ورودی ظبط خودرو usb ،سه فیش چه مبدلی بگیرم راهنمایی کنید ممنون میشم

  5. سلام led ال جی پورت usbداره ولی برای ضبط برنامه پیام میده که ازusb hhdاستفاده بشه چه نوعی نیازه؟

  6. سلام
    برای مشاهده ی فیلم های وی اچ اس ویا تبدیل به دی وی دی،مبدل آ.وی به اچ دی ام آی رو که به تلویزیون وصل میکنم،تصویر را بصورت اریب و با لرزش زیاد نشون میده.ممنون میشم راهنماي کنید.

    1. سلام و روز بخیر،
      از چه مبدل اچ دی ام ای استفاده می کنید؟ مدل آن را لطفا دقیق بگویید که بتوانم بررسی کنم.

  7. سلام : آیا از کابل :hdmi برای انتقال فیلم از هارداکسترنال به تلویزیون می توان استفاده کرد ؟ بخصوص برای انتقال فیلم های 4k ؟

  8. سلام سوالی دارم، من لبتابم چون قدیمیه جای کابل اچ دی ام ای نداره که بخوام به تلویزیون وصل کنم، حالا باید چکار کنم ایا کابلی فیشی چیزی هست برای تبدیل بخوام از لبتابم به تلویزیون وصل کنم برا دیذن فیلمو اینا تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا