موبایل

رونمایی از گوشی نوکیا 5.4 با تراشه اسنپدراگون 662

گوشی نوکیا 5.4 که از تراشه اسنپدراگون 662 بهره می برد با قیمتی استثنائی رونمایی شد. شرکت HMD Global که مسئولیت تولید و فروش گوشی های نوکیا را در بازار دارد از گوشی نوکیا 5.4 به عنوان یک میان رده با قیمت 190 یورو رونمایی کرد.

با توجه به این که نوکیا هنوز هم یک گوشی پرچم دار قوی ندارد اما در بازار گوشی های موبایل میان رده و اقتصادی جایگاه خوبی را از آن خود کرده است. در این بین مدل های زیادی از گوشی نوکیا می توان نام برد مانند گوشی نوکیا 7.2 دو سیم کارته با 128 گیگابایت حافظه و یا گوشی نوکیا 6.2 دو سیم کارت.

گوشی های هوشمند میان رده نوکیا

لیست قیمت گوشی نوکیا

مشخصات فنی گوشی نوکیا 5.4

گوشی نوکیا 5.4 همان طور که گفته شد از یک پردازنده ی خوب بهره می برد. اسنپدراگون 665 برای یک گوشی اقتصادی یک انتخاب بسیار مناسب است. در مورد حافظه این گوشی نوکیا باید گفت نوکیا 5.4 از دو حافظه بهره میبرد. یک مدل با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، یک مدل با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک مدل با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

در این صورت نوکیا 5.4 دست کاربر را برای انتخاب باز گذاشته است. نوکیا 5.4 اینچی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند و حسگر اثر انگشت آن روی پنل پشتی قرار دارد. باتری این گوشی 4000 میلی آمپر ساعت است و مجهز به یک شارژر 10 واتی می باشد. در حال حاضر این گوشی با پشتیبانی از اندروید 10 عرضه می شود اما به زودی با اندروید 11 هم به روزرسانی می شود.

مشخصات فنی گوشی نوکیا 5.4

مشخصات ظاهری و دوربین گوشی نوکیا 5.4

نمایشگر به کار رفته در گوشی نوکیا 5.4 یک نمایشگر 6.39 اینچی و از نوع نمایشگر IPS LCD می باشد. این نمایشگر با کیفیت از وضوح HD+ بهره می برد. حفره دوربین سلفی در این گوشی در بالاترین قسمت سمت چپ تعبیه شده است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی این گوشی نیز در پنل پشتی و در یک شکل دایره ای قرار گرفته است.

این پنل شامل چهار سنسور مختلف است. اصلی ترین و بزرگ ترین سنسور 48 مگاپیکسل بوده. گشودگی دیافراگم آن f/1.8 است. سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی از یک لنز 13 میلی متری بهره می برد ولی انتظار عملکرد بالایی از آن نمی رود.

مشخصات ظاهری و دوربین نوکیا 5.4

سنسور ماکرو و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی نیز تکمیل کننده این پنل چهارگانه است و در مجموع کیفیت قابل قبولی را برای عکاسی با یک گوشی موبایل میان رده رقم می زند. گوشی نوکیا 5.4 در دو رنگ آبی و بنفش و با قیمت 190 یورو به بازار خواهد رسید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من قبلا میخواستم گوشی نوکیا بخرم چون نوکیا علاوه بر مقرون به صرفه بودن و کیفیت خوب و اسپندراگون متناسب، اندروید اون اصلی هست و لگ نداره، و البته یکی از شعارهای نوکیا هم از قدیم محکم بودن و استقامت گوشیاش هست،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا