راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

ورود هارد اس اس دی سامسونگ 850 EVO به بازار SSD دنیا

ورود هارد اس اس دی سامسونگ 850 EVO به بازار SSD دنیا حاکی از آن بود که کمپانی مطرح Samsung در چرخه تولید هارد درایو های اس اس دی با عرضه نسخه 4 ترابایتی جدید خود همچنان پرچم دار بوده و سایر رقبا قادر به رقابت با این کمپانی نخواهند بود. درایو های سری 850 Evo سامسونگ یکی از بهترین و منطقی ترین گزینه های موجود در میان محصولات متنوع بازار به شمار می روند که در کنار سرعت انتقال اطلاعات ایده آل، قیمت قابل قبولی دارند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هارد اس اس دی سامسونگ 850 EVO

بهره گیری از چیپ ست های 3D V-NAND با حداکثر32 لایه منجر به تولید درایو هایی با قیمت بسیار مناسب و غیر قابل رقابت با سایر برند ها شده بود، اما این پایان راه نبوده و سامسونگ نسخه چهار ترابایتی از سری 850 EVO را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد.

هارد اس اس دی سامسونگ 850 EVO

در نسخه چهار ترابایتی هارد اس اس دی سامسونگ 850 EVO از 48 لایه چیپ ست روی هم استفاده شده تا چنین ظرفیت قابل توجهی در یک درایو 2.5 اینچی ارائه شود. سامسونگ در درایو جدید خود از سومین نسل چیپ ست های 3D V-NAND بهره گرفته و در نتیجه آن امکان استفاده از 48 لایه چیپ ست به صورت عمودی فراهم شده است. خبر خوش دیگری که توسط سامسونگ منتشر شده،‌ حاکی از تولید درایو 850 Pro با ظرفیت 4 ترابایت در آینده نزدیک است و کاربرانی که سرعت انتقاطل اطلاعات بالاتری مورد نیاز آنهاست، می توانند درایو 850 Pro را خریداری کنند.

هارد اس اس دی سامسونگ 850 EVO

در حال حاضر بالاترین ظرفیت موجود در بازار که توسط سامسونگ تولید می شود،  ‌2 ترابایت و از خانواده 850 EVO است. سامسونگ پیش از این در خصوص دستیابی به فناوری ساخت 10 نانومتری در تولید چیپ ست های حافظه DRAM اطلاع رسانی کرده بود و دستاورد های جدید این شرکت نشان می دهد که سامسونگ قصد تسخیر بازار حافظه را دارد. چیپ ست های حافظه اسمارت فون و تبلت، حافظه رم کامپیوتر ولپ تاپو در نهایت SSD در برنامه سامسونگ قرار دارند و به زودی می توانید تاثیر محصولات برند کره ای را در تجهیزات الکترونیکی مشاهده کنید. درایو 850 EVO سامسونگ با ظرفیت 4 ترابایت با قیمت 1349 یورو در فروشگاه های آنلاین عرضه می شود.

لیست قیمت هارد اس اس دی

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. ساسمونگ شرکتی است به جز تولید محصولاتاصلی قطعات را هم تولید می کند و همین باعث شده که خود را در اکثر محصولات بسنجد و مشکلی خاص نداشته باشد و این بار هم هاد=رده ای ssd که وارد بازار کرده هیچ کس نمی تواند فعلا با این شرکت رقابت کند و با قیممیتی که درا ختیار مردم می گذارد امیوار است که بتواند این بازار رو پر رونق کرده و در دست بگیرد

  2. با سلام
    ورود هارد اس اس دی سامسونگ 850 EVO به بازار SSD دنیا که این هارد بسیار مناسب است و برای تمامی سیستم ها مناسب است.این هارد دارای امکانات خوبی میباشد و بسیار مناسب است.

  3. با سلامخدمت شمات
    ورود هارد اس اس دی سامسونگ 850 EVO به بازار SSD دنیا که این ورد دارای تجیزات خوبی است و وطراحی زیبایی دارد و کاربران زیادی رو جذب خودش کرده

  4. کاش قیمت احتمالی رو هم می ذاشت . خدا کنه ارزون باشه بشه خرید. سامسونگ ماشالله خوب داره پیشرفت می کنه تو این بازار ای تی بازار ممنون که خوب پوشش می دی این اخبار رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا