اخبار تکنولوژی

ساخت شارژر بدون سیم آیفون 12 توسط اپل

به تازگی شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه اپل در حال ساخت شارژر بدون سیم و مگنتی برای آیفون 12 می باشد. همچنین اپل ویدئویی منتشر کرده است که در آن طرز کار و نحوه استفاده از این شارژر هم نشان داده می شود. هرچند بنا بود آیفون 12 در رویداد آنلاین اپل که هفته پیش برگزار شد، رونمایی شود اما اپل اعلام کرده است که به خاطر مشکلات ناشی از ویروس کرونا این رونمایی باز هم به تعویق افتاد و آیفون 12 در پاییز و در رویدادی جداگانه به علاقمندان معرفی خواهد شد. همچنین اپل پیش از برگزاری رویداد معرفی گوشی آیفون جدیدش، تصاویر و ویدئویی از شارژر بدون سیمی منتشر کرده است که برای آیفون 12 طراحی و ساخته است.

لیست قیمت شارژر اپل

مشخصات شارژر بدون سیم اپل

با توجه به ویدئویی که اپل از طرز کار شارژر بدون سیم خود منتشر کرده است، این شارژر اپل به شکل دایره ای و سفید رنگ است. در این تصاویر قسمت رویی این شارژر برجسته و گرد بوده که در واقع محل اتصال این شارژر به تلفن همراه را نشان می دهد. بر اساس تصاویری که وجود دارد به احتمال زیاد این شارژر از جنس فلز بوده و در قسمت عقب آن نیز یک پورت با 9 پین وجود دارد. با وجود اینکه تصاویر اولیه ای از گوشی اپل که به زودی معرفی می شود منتشر شده است، اما تصویر واقعی از آیفون 12 در دسترس نیست. با همین فرض و با توجه به اینکه رونمایی گوشی جدید اپل با تعویق انجام شد، پیش بینی می شود که اپل در قسمت عقب این تلفن همراه خود، از یک قسمت آهن ربایی بهره بگیرد که در واقع محل اتصال با شارژر بدون سیم اپل باشد.

آیفون 12 و ویژگی های سخت افزاری متفاوت

در رویداد آنلاین معرفی محصولات جدید اپل، اگرچه آیفون 12 رونمایی نشد اما پردازنده A14 که در این گوشی موبایل به کار رفته، معرفی شد. بر اساس ادعای اپل این تراشه 40 درصد از تراشه A12 که در گوشی های آیفون XS و آیفون XS مکس به کار رفته قوی تر است. همچنین از تراشه A13 که در حال حاضر قدرتمند ترین تراشه موجود است نیز قوی تر خواهد بود. همچنین اپل عنوان کرده است که این شارژر از استاندارد Q1 پشتیبانی می کند و بر همین اساس آیفون 12 را علاوه بر این شارژر بدون سیم با شارژر های بدون سیم دیگر هم شارژ کرد.

 این پردازنده جدید به نسبت مدل های قبلی 30 درصد بیشتر مصرف بهینه دارد و این موضوع در کنار شارژر اختصاصی گوشی آیفون 12 و نحوه کاربرد آن نشان می دهد اپل در تولید گوشی جدید آیفون بیشتر بر روی مصرف انرژی تمرکز داشته است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نمایش دیدگاه ها

  • اگه این کالا به بازار برسه می ترکونه، دیگه نیازی نیست هرجا میری نگران شارژ گوشیت باشی و دنبال پریز برق بگردی به پاور بانک هم نیاز نیست عالیه....

نوشته های اخیر

بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۲۴ | معرفی بهترین ها

وقتی که اسم تابستان را می‌شنویم ناخودآگاه به یاد تعطیلات و خاطرات خوش این فصل…

15 ساعت قبل

انواع کیف پول رمز ارز دیجیتال

اگر کمی با بازار رمز ارزهای دیجیتال یا «کریپتو» آشنا باشید، حتماً اصطلاح «کیف پول…

3 هفته قبل

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 هفته قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل