راهنمای خرید

ساعت هوشمند اپل Series 2 سرامیکی و ضد آب

ساعت هوشمند اپل Series 2 سرامیکی و ضد آب بوده همچنین قیمت این اسمارت واچ توسط کمپانی Apple در کالیفرنیا اعلام شد و در مدل های آلومینیمی، فولاد ضد زنگ و سرامیکی با قیمتی متفاوت وارد بازار های ساعت هوشمند خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کمپانی اپل در مراسم ویژه خود در کالیفرنیا، در کنار تلفن های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، از نسل جدید ساعت های apple watch نیز با عنوان Series 2 رونمایی کرد.

در این کنفرانس اعلام شد که جنس بدنه این ساعت ها در سه مدل آلومینیمی، فولاد ضد زنگ و سرامیکی خواهند بود و قیمت آنها نیز از 369 دلار آغاز می شود. اما آنچه به صورت مستقیم مورد اشاره قرار نگرفت، قیمت گران ترین مدل ساعت های سری 2 اپل بود.

بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت اپل، ساعت های سرامیکی نیز با قیمت بسیار بالای خود وارد دسته ساعت های فوق العاده لوکس هوشمند شدند. کمپانی اپل برای مدل 38 میلیمتری ساعت های سرامیکی خود قیمت 1250 دلار و برای مدل 42 میلیمتری آنها قیمت 1300 دلار را در نظر گرفته که حتی گران تر از بسیاریلپ تاپهای موجود در بازار می باشد.

ساعت هوشمند Apple Watch Series 2 از GPS داخلی استفاده کرده، تا 50 متر ضد آب است، از پردازنده 2 هسته ای جدید استفاده می کند و آخرین نسخه از سیستم عامل اختصاصی Watch OS 3 نیز بر روی آن در نظر گرفته شده است.

لیست قیمت ساعت هوشمند

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند اپل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • خیلی دوست دارم این ساعت هوشمند اپل Series 2 از نزدیک ببینم چون واقعا برام جالبه که ساعتی از سرامیک درست شده باشه اپل همیشه بی نظیری

نوشته های اخیر

بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۲۴ | معرفی بهترین ها

وقتی که اسم تابستان را می‌شنویم ناخودآگاه به یاد تعطیلات و خاطرات خوش این فصل…

17 ساعت قبل

انواع کیف پول رمز ارز دیجیتال

اگر کمی با بازار رمز ارزهای دیجیتال یا «کریپتو» آشنا باشید، حتماً اصطلاح «کیف پول…

3 هفته قبل

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 هفته قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل