اخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

امسال ایسوس مدل جدیدی از ساعت هوشمند ZenWatch به بازار نخواهد فرستاد

امسال ایسوس مدل جدیدی ازساعت هوشمند ZenWatchبه بازار نخواهد فرستاد:سایت NDTV به نقل از جری شن مدیر عامل ایسوس مدعی شده که این شرکت در نظر ندارد امسال نسخه جدیدی از ساعت ذن واج را عرضه کند و این مساله به تاریخی نامعلوم در سال آینده موکول شده است.

براساس خبری که در سایت مذکور منتشر شده، شن این اظهارات را اخیرا در دهلی نو و به مناسبت عرضه ذن فون ۵ در این کشور مطرح نموده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

امسال ایسوس مدل جدیدی از ذن واچ به بازار نخواهد فرستاد

در دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی هم یکی از روزنامه های تایوان از قول مدیرعامل این شرکت آسیایی عنوان کرده بود کهساعت هوشمندذن واچ ۲ در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ رونمایی می گردد، اما خبرهایی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که چشم بادامی های تایوانی نظر خود را تغییر داده اند.

از ظواهر امر پیداست که ایسوس در نظر ندراد چرخه ۱۲ ماهه مرسومش را برای عرضه مدل تازه ای از ذن واچ دنبال کند کما اینکه به نقل از شن گفته شده که شرکت مورد بحث مدل نخست اینساعت هوشمندرا تنها برای بررسی میزان استقبال بازار عرضه کرده است.

براساس گفته های شن، مهندسان ایسوس هم اکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا عملکرد این گجت را بهبود بخشیده و عمر باتری آن را افزایش دهند. شن همچنین شایعات قبلی دال بر این نکته که ایسوس مشغول کار روی سیستم عامل پوشیدنی خودش است را نیز تایید کرده است.

نکته جالب دیگر که این مقام عالی رتبه ایسوس به آن اشاره نموده این است که نسل دوم ذن واچ در قالب دو مدل مختلف ارائه می گردد، یکی برای خانم ها و دیگری برای آقایان. اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا منظور آقای شن دو طرح مختلف از این محصول بوده یا تنها به ابعاد متفاوتی از آن اشاره داشته است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خبر عرضه نکردن زن واچ جدید گوگل شادی خبر خوبی برای کاربران ایسوس نباشد و البته می توان این اتفاق را نابجا بدانیم زیرا باعث می شود که ایسوس از بازار ساعت های هوشمند عقب می ماند و این که به خاطر عرضه گوشی جدید عرضه ساعت را عقب انداختن زیاد خوب نیست و نشان دهند این است که ایسوس بر روی این پروژه خوب کار نمی کند
    ممنون از ای تی بازار

  2. با سلام
    امسال ایسوس مدل جدیدی از ساعت هوشمند ZenWatch به بازار نخواهد فرستاد: سایت NDTV به نقل از جری شن مدیر عامل ایسوس مدعی شده که این شرکت در نظر ندارد امسال نسخه جدیدی از ساعت ذن واج را عرضه کند و این مساله به تاریخی نامعلوم در سال آینده موکول شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا