راهنمای خریدراهنمای خرید گجتساعت هوشمند

Gear A اولین ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش گرد

Gear A اولین ساعت هوشمند سامسونگبا صفحه نمایش گرد با اسم رمز Orbis است که مشخصات فنی آن منتشر شده است. اولین ساعت هوشمند سامسونگ که صفحه نمایشی گرد دارد با اسم رمز Orbis نام گذاری شده است و قرار است در بازار با نام Gear A فروخته شود. این محصول همراه با Galaxy Note 5 و احتمالا در تاریخ 12 آگوست معرفی خواهد شد. برای اطلاع از مشخصال کامل این ساعت هوشمنددر ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

Gear A اولین ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش گرد

اینساعت هوشمندمدت هاست که در اخبار دنیای فناوری مطرح شده و برخی جزئیات از جمله نوع رابط کاربری آن نیز پیش از این آشکار شده بود. اما اکنون فهرست کاملی از تمامی مشخصات دستگاه منتشر شده است و گفته می شود قرار است پردازنده Exynos 3472 با دو هسته 1.2 گیگاهرتزی قلب تپنده آن باشد. همچنین پردازنده گرافیکی 450 مگاهرتزی Mali-400، حافظه رم 768 مگابایتی و 4 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی های این محصول خواهد بود. باتری مورد استفاده در این ساعت 250 mAh ظرفیت داشته و بلوتوث 4.1 یکی از راه های ارتباطی آن خواهد بود.

در مورد حسگرها باید گفت علاوه بر GPS، شتاب سنج، ژیروسکوپ و فشارسنج یک حسگر ویژه برای تعیین میزان ضربان قلب نیز در این دستگاه تعبیه شده است. یک نسخه اینساعت هوشمنداز Wi-Fi درونی با استاندارد 802.11n نیز برخوردار خواهد بود.

Gear A اولین ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش گرد

این ساعت از نسخه جدیدی از سیستم عامل Tizen بهره می برد که درغالب واسط کاربری ویژه این محصول که برای نمایشگر گرد آن طراحی شده است، عرضه خواهد شد. تفکیک پذیری صفحه نمایش مورد استفاده 360×360 پیکسل خواهد بود که از نظر اندازه شاید حدود 1.65 اینچ باشد.

حلقه پیرامونی دربرگیرنده نمایشگر این ساعت همان طور که در عکس بالا قابل ملاحظه است برای کنترل واسط کاربری مورد استفاده قرار می گیرد. این حلقه به نوبه خود شاید در میزان بزرگی نمایشگر تاثیر گذار باشد زیرا اندازه محصول نهایی باید با مچ دست همه کاربران متناسب باشد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. ساعت های هوشمند زادی در بازار وجود دارد ،که قابلیت های مختلفی دارند و به سیستم مناسب خود متصل میشوند اما به جرات میتونم بگم که Gear A اولین ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش گرد است که قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای دارد این ساعت علاوه بر زیبایی،حافظه رم 768 مگابایتی و 4 گیگابایت حافظه داخلی و بلوتوث 4.1 و کلی ویژگی خوب دیگه داره با تشکر از آی تی بازار.

  2. سلام میخواستم درباره ی ساعت های هوشمند نظر بدم
    من خیلی ساعت هایی که قابلیت های یک گوشی هوشمندو داشته باشند دوست دارم ولی تابه حال هیچ چیزی پیدا نکردم که تولید یک شرکت معروف باشه و به تولید انبوه رسیده باشه ساعت Gear A که در این سایت ای تی بازار معرفی شده خیلی ظاهر زیبایی داره مث لاین اسمارت واچ های کلاسیک میمونه ولی با تجهیزات خیلی جدید و پیشرفته امید وارم هرچی زود تر به تولید انبوه برسه و وارد بازارموبایل بشه تا بتونم یکی ازش رو تهیه کنم البته اگه همچین چیزی وارد بازار موبایل بشه فکر کنم قیمت بالایی داشته باشه به هر حال یکی از بهترین کار های این شرکت خواهد بود من که یکی از طرفداراشم امید وارم هستم در رنگ های مختلف عرضه بشه.

  3. همانطور که ای تی بازار هم اشاره کرد Gear A اولین ساعت هوشمند گرد سامسونگ است که احتمالا بتواند با داشتن 768 مگ رم و پردازنده دو هسته و کیفیت بالایی که نسبت به سایر ساعت ها استفاده شده جایگاه ویژه ای را در میان خریداران باز کند و حریه ی دیگر ارائه با نوت5 است که این ساعت را بسیار مهم و با کیفیت الی معرفی خواهد کرد. حال باید دید بعد از عرضه وضعیت این ساعت چگونه خواهد بود و می تواند به خوبی امتحان پس دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا