راهنمای خریدراهنمای خرید گجتهندزفری و هدست

هندزفری وایرلس سونی اکسپریا ایر مخصوص گوشی موبایل های اندرویدی

هندزفری وایرلس سونیا کسپریا ایر مخصوص گوشی موبایل های اندرویدی در بازار های لوازم جانبی گوشی موبایل و تبلت عرضه شد و این هدست بی سیم رقیبی جدی برای ایرپاد جدید کمپانی اپل که به تازگی همراه با گوشی موبایل آیفون 7 معرفی شد می باشد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هندزفری وایرلس سونی اکسپریا ایر

شهریور ماه بود که کمپانی سونی در جریان نمایشگاه IFA 2016 ایرباد جدیدی تحت نام «اکسپریا ایر» معرفی کرد که به دستیار صوتی اختصاصی جای گذاری شده مجهز است. شرکت ژاپنی برای اکسپریا ایر اپلیکیشن خاصی در نظر گرفته که اطلاعات میان گجت داخل گوش و موبایل را همگام سازی می کند تا در واقع نوعی از تعامل صوتی با کاربر برقرار گردد.

مخاطب به محض اتصال این هدستبی سیم با کمک بلوتوث یا NFC به اپلیکیشن اندرویدی در نظر گرفته شده، بسیاری از اطلاعات کارآمد مانند یاد آوری رویداد های مهم، تغییرات آب و هوا و اخبار روز را می شنود و بعد از آن اکسپریا ایر همچون سایر دستیارهای صوتی آماده دریافت فرامین کاربر باقی می ماند.

هندزفری وایرلس سونی اکسپریا ایر

در حالی که در ابتدا تاریخ دقیقی برای عرضه این گجت مشکی رنگ مشخص نبود، سونی امروز رسماً اعلام کرد اکسپریا ایر در تاریخ 13 دسامبر (23 آذر) و با قیمت 199 دلار روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر هیچ سندیتی برای امکان اتصال این گجت داخل گوش به دیوایس های اپل وجود ندارد و سونی تا کنون حرفی از اختصاص اپلیکیشن مبتنی بر سیستم عامل iOS به میان نیاورده است.

این در حالی است که کمپانی ساکن کوپرتینو در جریان مراسم معرفیگوشی موبایل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اذعان داشت ایرپاد های اپل جدا از سیستم اتصال آسان به محصولات این شرکت، به وسیله بلوتوث با تلفن های هوشمند اندرویدی نیز ارتباط برقرار می کنند؛ منتها از دستیار صوتی سیری بی بهره خواهند بود.

هندزفری وایرلس سونی اکسپریا ایر

گفتنی است هدست بی سیم 159 دلاری ایرپاد در ابتدا قرار بود اواخر ماه اکتبر روانه بازار شود، اما اپل از تاخیر عرضه آن خبر داد و پیش بینی می شود اوایل سال 2017 پای به عرصه رقابت بگذارد. حال باید ببینیم سونی به لطف عرضه زودتر اما با قیمت بالاتر هدست های بی سیم مجهز به دستیار صوتیش، تا چه اندازه توانایی جلب توجه کاربران را داشته و آیا می تواند موفق باشد یا خیر.

لیست قیمت هدست و هدفون

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هندزفری وایرلس سونی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. 199 دلار برای یه هندزفری وایرلس سونی اکسپریا ایر خیلی زیاده…ولی من عاشق هندزفری های وایرلسم ای کاش قیمت این هدست بی سیم سونی ارزون تر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا