راهنمای خرید

فروش کیبورد تبلت لاجیتک اسلیم فولیو از امروز آغاز شد

فروش کیبورد تبلت لاجیتک اسلیم فولیو از امروز آغاز شد و علاقمندان نیز می توانند از طریق وب سایت کمپانی Logitech این کیبورد حرفه ای را با قیمت اعلام شده خریداری نمایند همچنین کیبورد Slim Folio مناسب جدید ترین تبلت های اپل نیز می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت لوازم جانبی تبلت

برند معتبر و نام آشنای لاجیتک امروز از محصول جدید خود با نام اسلیم فولیو (Slim Folio) رونمایی کرد که یک کیس محافظ و مجهز به کیبورد بلوتوث است که برای نسل پنجم آیپد های 9.7 اینچی اپل طراحی شده است.طبق اعلام کمپانی لاجیتک، کلید های کیبورد اسلیم فولیو به اندازه کافی بزرگ و با فاصله بوده و طراحی آن به گونه ای است تا کاربر به راحتی هرچه تمام بتواند با آن تایپ کند. به علاوه دکمه های کاربردی و شورتکات های سیستم عامل iOS هم برای برای کیبورد لاجیتک در نظر گرفته شده که سوییچ بین اپلیکیشن ها، فعال کردن قابلیت جستجو، دسترسی به صفحه هوم و کم و زیاد کردن ولوم را تنها با فشردن یک دکمه امکان پذیر می کند.

همچنین طراحی کیبورد اسلیم فولیو به گونه است که پایه نگه دارنده، آن را در وضعیتی ایده آل همانند یک لپ تاپ قرار می دهد که عملیات تایپ کردن را ساده تر می کند. علاوه بر آنکیبوردSlim Folio می تواند از آیپد در مقابل خراش ها و آسیب ها محافظت کند در حالی که جای اثر انگشت هم روی آن باقی نمی ماند. باتری های سکه ای مورد استفاده در این گجت می توانند انرژی لازم برای کارکرد کیبورد را تا چهار سال تأمین کنند.

همچنبن کیبورد اسلیم فولیو از طریق بلوتوث LE به تبلت آیپد اپل متصل می شود و زمانی که تشخیص دهدتبلتشما در وضعیت تایپ قرار گرفته، به صورت خودکار فعال می شود. کمپانی لاجیتک کیبورد اسلیم فولیو را از امروز با قیمت 99.99 دلار و از طریق وب سایت رسمی اش پیش فروش می کند و  یک ماه دیگر این کیبورد را به صورت جهانی عرضه می کند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کیبورد بلوتوث لاجیتک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • کیبورد تبلت لاجیتک اسلیم فولیو قیمت خیلی گرونی داره ولی کارایش واسه آیپد های اپل فوق العادست.

نوشته های اخیر

بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۲۴ | معرفی بهترین ها

وقتی که اسم تابستان را می‌شنویم ناخودآگاه به یاد تعطیلات و خاطرات خوش این فصل…

10 ساعت قبل

انواع کیف پول رمز ارز دیجیتال

اگر کمی با بازار رمز ارزهای دیجیتال یا «کریپتو» آشنا باشید، حتماً اصطلاح «کیف پول…

2 هفته قبل

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 هفته قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل