دسته بندی: موبایل

گوشی موبایل هوآوی پی 10 به زودی به فروش می رسد

گوشی موبایل هوآوی پی 10 به زودی به فروش می رسد و با توجه به مشخصات فنی فاش شده این اسمارت فون مجهز به سنسور اثر انگشت و یک نمایشگر فلت شده است همچنین کمپانی Huawei فناوری جدیدی را برای آنتن دهی بهتر در این اسمارت فون اعمال کرده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت گوشی موبایل

تاکنون شایعات زیادی پیرامون پرچمدار آینده هواوی منتشر شده است، یکی از این شایعات در رابطه با تغییر محل اسکنر اثر انگشت از بخش پشتی به پنل جلویی بود. به تازگی تصاویری از یک نسخه واقعی هواوی P10 منتشر شده است که نشان می‌دهد این شایعه به حقیقت پیوسته است. بنابراین به احتمال قوی هواوی P10، اولین اسمارت ‌فون هواوی خواهد بود که اسکنر اثر انگشت آن در بخش جلویی قرار گرفته است.

بخش جلویی این اسمارت‌ فون شباهت زیادی به گوشی موبایل هواوی P9 دارد، در واقع اکثر بخش ‌ها از جمله دوربین، اسپیکر و … درست به همان شکل هستند و تنها تفاوت موجود استفاده از اسکنر اثر انگشت در بخش پایینی است که شباهت بسیار زیادی به نمونه استفاده شده در شیائومی Mi 5 دارد.

دیگر نکته ‌ای که می ‌توان از این تصویر دریافت تخت بودن صفحه نمایش است. در واقع اکثر شایعاتی که در گذشته منتشر شده بودند به این موضوع اشاره می‌ کردند که هواوی درگوشی موبایلP10 از نمایشگری خمیده بهره می ‌گیرد. البته این به معنای ابطال تمام شایعات پیرامون خمیده بودن نمایشگر P10 نیست، زیرا ممکن است نسخه ‌های دیگر این پرچمدارهم‌ چون P10 Plus  به نمایشگری با لبه ‌های خمیده مجهز شوند. در بخش پشتی نیز می ‌توانیم دوربین دوگانه، فلاش و ماژول فوکوس لیزری را مشاهده کنیم. هم ‌چنین یک تکه U شکل در بخش پایینی اسمارت ‌فون مشاهده می ‌شود که برای خط آنتن به کار رفته است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل هوآوی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام واقعاً لذت بردم، وقتی خبر فروش گوشی هواوی پی 10 رو در آی تی بازار دیدم برای اینکه ببینم ورود گوشی موبایل huawei P10 صحت داره به سایت رسمی هوآوی رفتم دیدم این خبر 2 ساعت پیش در سایت رسمی هواوی ثبت شده ضمناً صفحه لیست قیمت گوشی هواوی هم خیلی به روز بود واقعاً خسته نباشید

نوشته های اخیر

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل