راهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

قیمت اسپیکر شیائومی Mi Al اعلام شد

اسپیکر شیائومی Mi Al با قابلیت پخش صدای 360 درجه می تواند از فرمان های صوتی شما پشتیبانی کند و اطلاعاتی در خصوص وضعیت آب و هوا ، اخبار و…را در اختیار شما قرار دهد همچنین این اسپیکر Xiaomi Mi Al با قیمت مناسبی در بازار قطعات کامپیوتر چین به فروش می رسد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکر شیائومی Mi Al

لیست قیمت اسپیکر

کمپانی محبوب شیائومی اسپیکر جدید خود را با نام Mi Al معرفی و رونمایی کرده است. اسپیکر شیائومی Mi AI مجهز به 6 میکروفون مجزا بوده و دارای قابلیت دریافت صدا از تمام جهات نیز می باشد به همین علت می تواند صرف نظر از جهت صدا، فرمان های کاربر را در محدوده خود شنیده و اجرا کند.

اسپیکر شیائومی

علاوه بر ویژگی های سخت افزاری قابل توجه،اسپیکرشیائومی Mi AI از لحاظ نرم افزاری نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در کنار اپلکیشن اختصاصی برای ارتباط با اسمارت فون ها، از طیف وسیعی از محصولات و خدمات شیائومی مانند پخش رادیو، استریم موسیقی، خواندن کتاب های موجود در کتابخانه آنلاین شیائومی، برقراری تماس، خواندن پیامک، یادآوری قرارهای ملاقات و بسیاری دیگر از قابلیت های کاربردی دیگر بهرمند شده است.

بلندگو شیائومی Mi Al

کمپانی شیائومی فعلاً اسپیکر Mi AI را با قیمت 299 یوان (حدود 45 دلار) راهی بازار چین کرده و با توجه به محدودیت کنونی این اسپیکر به پشتیبانی از زبان چینی، احتمالاً تا عرضه بین المللی اسپیکر هوشمند شیائومی Mi AI و اضافه شدن سایر زبان ها، چند ماهی زمان باقی است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. من تا بحال سه تا اسپیکر یو اس بی شیائومی برای دوستام خریدم عالیه کیفیت صدای اسپیکرهای لپ تاپی شیائومی اصلا به هیکلشون نمی خوره

  2. اسپیکر شیائومی هم مطمئنا مثل بقیه محصولات xiaomi با کیفیت هستش واقعا شیائومی آبروی محصولات چینی رو خریده مخصوصا گوشی و پاوربانک شیائومی حرف ندارن

  3. قیمت محصولات شیائومی خیلی خوب و مقرون به صرفه ست اسپیکر شیائومی Mi Al هم نسبت به کارایش قیمت خوبی داره البته اگه با همین قیمت وارد بازار قطعات کامپیوتر ایران بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا