راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزارقطعات کامپیوتر

مادربرد ایسوس N3700T مجهز به فناوری های محافظتی Asus

مادربرد ایسوس N3700T مجهز به فناوری های محافظتی Asus می باشد که بر اساس کاربرد و نیاز کاربران ساخته و تولید شده است همچنین به زودی بهلیست قیمت مادربرد های ایسوسافزوده می شود و با فناوری های جدیدی که دارد طرفداران زیادی را جذب خود خواهد کرد. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد ایسوس N3700T

مادربرد ها به عنوان زیر ساخت و اصلی ترین قطعه در کامپیوتر، همواره برحسب نیاز و کاربرد کاربران با مشخصات و ویژگی های خاصی تولید و عرضه می شوند. شرکت ایسوس به عنوان بزرگ ترین کمپانی تولید کننده مادربرد در جهان، خط تولیدی اختصاصی برای مادربرد های صنعتی دارد که یکی از زیرشاخه محصولات این خط تولید، خانواده مادربرد های پردازنده آنبورد یا SoC است. در این خبر، شما را با مادربرد جدید ایسوس با نام N3700T آشنا می کنیم:

مادربرد ایسوس N3700T

مادربرد ایسوس N3700T با فرم فاکتور استاندارد Thin Mini-ITX و با ابعد 17*17 سانتی متر تولید می شود. این مدل با استفاده از پردازنده پنتیوم چهار هسته ای Braswell-Q N3050 به صورت آنبورد قدرت پردازشی کافی را برای اجرای فرامین و نرم افزارهای روزمره مهیا کرده است.

به دلیل استفاده از پردازنده آنبورد و قطعات کم مصرف N3700T نیاز به منبع تغذیه ندارد و یک آداپتور 19/12 ولت DC توان لازم برای کار مداوم این بورد را مهیا می کند. N3700T به دلیل استفاده از رم های SO-DIMM  و جایگری افقی روی مادربرد، از لحاظ ارتفاع N3700T نسبت به مادربرد های با فرم فاکتور ITX، 44 درصد باریک تر است و جای کمتری اشغال می کند. این ضخامت کلی قطعات منجر به این می شود تا مادر N3700T به مادربردی ایده آل برای محصولاتی مانند All-In-One و ThinClient باشد.

سازگاری و توسعه پذیری مادربرد ایسوس N3700T :

مادربرد ایسوسN3700T کلکسیونی کامل از هدرها و کانکتورهای مختلف است. یک پورت mini PCIe با پشتیبانی از mSATA و یک پورت mini PCIe مجزا برای نصب سایر قطعات سازگار با این رابط، خروجی های متنوع تصویر HDMI، D-Sub و LVDS برای استفاده در کامپیوتر های یکپارچه، 4 پورت USB 3.0، پورت استاندارد شبکه RJ45، هدر COM و هدر TPM در این مادربرد بسیار کوچک وجود دارد.

مادربرد ایسوس N3700T

این مادربرد نیز مانند مادربرد های سری دسکتاپ ایسوس از فناوری های محافظتی ایسوس مانند LanGuard و PolySwitch در حافظه های رم استفاده می کنند. علاوه بر این ها تمامی ورودی خروجی ها در برابر الکتریسیته ساکن و شوک الکتریکی محافظت می شوند. تمامی خازن های به کارگرفته شده در مادربرد از نوع جامد بوده و طول عمر 2.5 برابری نسبت به خازن های رایج دارا هستند. همچنین این خازن ها می توانند به مدت 5000 ساعت در دمای 105 درجه و به مدت 50000 ساعت در دمای 65 درجه بدون مشکل کار کنند.

مادربرد ایسوس N3700T

ایسوس به منظور اطمینان از سازگاری این مادربرد با دیگر قطعات، آن را با بیش از 1000 دستگاه تست کرده است. همچنین به مدت 7000 ساعت تست پایداری در شرایط آب و هوایی مختلف دوام این مادربرد ها در برابر سخت ترین شرایط و مکان های غیر عادی بیمه می کند!

لیست قیمت مادربرد

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر بنده قصد خرید تعدادی از مادربرد ایسوس N3700T رو دارم ولی نمیدونم چطوری این مین برد ایسوس رو از سایت شما خریداری کنم لطفا راهنمایی فرمایید.با تشکر

  2. ممنون از اطلاعات مادربرد ایسوس N3700T ، من هميشه خبرهاي آي تي رو از سايت شما كه دقيق وبه روز هستش دنبال مي كنم. من دانشجوي رشته آي تي هستم و سايت شما برام جذابيت داره و تا به حال خيلي كمكم كرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا