راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزارقطعات کامپیوتر

کارت گرافیک ام اس آی GeForce GT 1030 بدون فن اما خنک

کارت گرافیک ام اس آی GeForce GT 1030 بدون فن اما خنک بوده و به تازگی به لیست قیمت کارت گرافیک های ام اس آی افزوده شد همچنین کارت گرافیک GT 1030 به طوری طراحی شده است که می تواند انرژی مورد نیاز را از شکاف توسعه مادربرد بگیرد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک ام اس آی GeForce GT 1030

لیست قیمت کارت گرافیک

کمپانی MSI کارت گرافیک GeForce GT 1030 را به تازگی برای علاقمندان معرفی کرد. کارت گرافیک GT 1030 2GH OC  دو شکاف توسعه را اشغال می کند و آنچه که این کارت گرافیک را نسبت به دو مدل دیگر متمایز می کند، برخورداری از راهکار خنک سازی بدون فن Passive است.

کارت گرافیک ام اس آی GT 1030 2GH OC توسط یک حرارت گیر آلومینیومی بزرگ خنک سازی می شود که دو شکاف توسعه را اشغال می کند. این کارت گرافیک به 2 گیگابایت حافظه ویدئویی مجهز است و به صورت کارخانه ای اورکلاک شده می باشد.

کارت گرافیک ام اس آی GeForce GT 1030

فرکانس پایه هسته 1265 مگاهرتز و فرکانس بوست هسته 1518 مگاهرتز می باشد، با این حال فرکانس حافظه (موثر) همان 6.00 گیگاهرتز دست نخوره باقی مانده است.با توان مصرفی تنها 30 وات، این کارت گرافیک به کانکتور تغذیه جداگانه نیاز ندارد و تمام توان مورد نیاز خود را از شکاف توسعه PCI-Express  مادربرد می گیرد.

کارت گرافیک ام اس آی GeForce GT 1030

کارت گرافیک ام اس آی GeForce GT 1030 مبتنی بر تراشه GP108 انویدیا با برخورداری از 384 هسته CUDA و 24 واحد TMU و 16 واحد ROP است. این تراشه دارای رابط حافظه 64 بیتی نیز می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیک ام اس آی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا