راهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

مانیتور بنکیو BL3201PT مناسب برای طراحان و گرافسیت ها

مانیتور بنکیو BL3201PT مناسب برای طراحان و گرافسیت ها می باشد همچنین کمپانی  BenQ این مانیتور را به تکنولوژی Flicker-free مجهز کرده است که باعث خستگی چشم می شود و کاربران می توانند در طولانی مدت از این مانیتور استفاده نمایند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور بنکیو BL3201PT

برند BenQ از جمله برند های شناخته شده و فعال بازار کامپیوترهای شخصی به حساب می آید که همواره محصولاتی با کیفیت را به دست کاربران رسانده. مانیتور BL3201PT این کمپانی نیز از جمله محصولات جدید و 4K آن است که به شکل ویژه برای طراحان و گرافیست ها به تولید رسیده و در ادامه مطلب با مطالعه بیانیه خبری که از جانب شرکت آواژنگ برای دیجیاتو ارسال شده می توانید بیشتر و بهتر با دیوایس مورد بحث آشنا شوید.

مانیتور بنکیو BL3201PT

مانیتور BL3201PT  مانیتوری است که با تمرکز بر رفع نیاز های طراحان و گرافیست ها ساخته شده است. این مانیتور دارای حالات مختلفی همانند CAD/CAM و Animation Mode است تا طراحان حرفه ای بدون نیاز به صرف زمان های طولانی برای تنظیم مانیتور، تنها با انتخاب آن حالت ها به وضعیت نمایشی مطلوب خود دست یابند. یکی از ویژگی های اساسی مانیتور برای سیستم عامل ویندوز، تراکم پیکسل آن است. اگر تراکم پیکسل کم باشد با تصویری بی کیفیت و اگر تراکم پیکسل زیاد باشد با فونت های بسیار ریز محیط ویندوز مواجه می شویم. بنابراین، هر چه تراکم پیکسل بیشتر باشد لزوما تجربه بهتری از محیط  ویندوز مایکروسافت کسب نخواهید کرد.

مانیتور بنکیو BL3201PT

مانیتور بنکیو BL3201PT از رزولوشن و تراکم پیکسلی طلایی استفاده می کند. این مانیتور با رزولوشن 3840×2160 و اندازه 32 اینچی، از نظر ارائه کیفیت تصویر مثال زدنی است. عمق رنگ ها در این مانیتور 10 بیتی بوده و البته نوع پنل صفحه نمایش نیز از نوع IPS است. پنل IPS در زمینه تولید رنگ های طبیعی و زاویه دید بهتر از انواع دیگر پنل ها بهتر عمل می کند و BenQ از آن جا که در طراحی این مانیتور، طراحان و گرافیست ها را مد نظر داشته، از این نوع پنل با کیفیت استفاده کرده است.

مانیتور بنکیو BL3201PT

هر چند که زمان تاخیر (response time) پنل های IPS عموما بالا تر از پنل های TN است اما برای کاربرد هایی که به کیفیت رنگ دقیق تر نیاز دارند انتخاب مناسب تری به حساب می آیند.همچنین این مانیتور از سنسور محافظت از چشم بهره می برد. این سنسور با تشخیص نور محیط، میزان روشنایی صفحه نمایش را بر اساس شدت نور محیط تنظیم می نماید تا چشم های طراحان دچار خستگی زود هنگام نشود.

لیست قیمت مانیتور

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. به تازگی شرکت بنکیو مانیتوری برای طراحان و گرافیست وارد بازار کرده است که شرکت BenQ این مانیتور را به تکنولوژی Flicker-free مجهزکرده است این مانیتور جوری طراحی شده که باعث ضعیف شدن ومشکلات دیکه ی بینایی نمیشود وطراحان باخیال راحت میتوانند ساعت ها پای این مانیتور بنشینند این مانیتور از رزولوشن وتراکم پییکسلی خیلی خوبی استفاده میکند این مانیتور، مانیتوری است که برای رفع نیاز طراحان ساخته شده است.ممنونم از سایت آی تی بازار برای انتشار این خبر.

  2. تکنولوژی Flicker-free مانیتور بنکیو دارای یک تکنولوژی برای افرادی است که بسیار پشت مانیتور می نشینند و حواسشان به گذر زمان نیست که باعث خستگی چشم شده تا جلوی نشستن بیش از حد فرد نشود و غرق در کار خود نباشد و البته مزیت دیگر این مانیتور داشتن یک رزولوشن مناسب می باشد که تصویر و فونت را به خبی نمایش می دهد
    زمانی که به بازار عرضه شود و درپاساژ یاران بیاید حتما آن را می خرم
    ممنون از ای تی بازار

  3. با سلام خدمت شما
    مانیتور بنکیو BL3201PT مناسب برای طراحان و گرافسیت ها که این مانیتور قابلیت های زیادی برای گرافیست ها داره و طراحی این مانیتور زیبا میباشد. این مانتیور ساخت benq است که قیمت این مانیتور هنوز مشخص نشدعه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا