راهنمای خرید

معرفی نسخه جدید لپ تاپ Tecra A50 توشیبا

معرفی نسخه جدیدلپ تاپ Tecra A50 توشیبادر حالی انجام شد که این لپ تاپ جدید از ویندوز 10 بهره می برد و تغییراتی در بخش سخت افزاری و ظاهری داشته است. کمپانی توشیبا ، نسخه‌ای جدید از یکی از لپ تاپ های موفق و مقاوم خود با نام Tecra A50 را با ویندوز ۱۰ و تغییراتی در بخش سخت افزاری و ظاهری ، معرفی کرد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

بدنه این مدل از لپ‌تاپ Tecra A50 در برابر گرما، شوک الکتریکی و لرزش مقاوم است. همچنین ضخامت این مدل از لپ‌تاپ Tecra A50 توشیبا باریک‌تر از مدل قبلی خود است. یکی دیگر از تفاوت‌های این لپ‌تاپ با مدل قبلی، محل قرارگیری پورت‌های ارتباطی در آن است. براساس تصاویر منتشر شده، توشیبا پورت‌های ارتباطی اینلپ تاپرا در کنار‌ه‌های آن قرار داده است.

به‌نظر می‌رسد توشیبا در این لپ‌تاپ از یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بهره گرفته است، البته هنوز مشخص نیست که رزولوشن این لپ‌تاپ از نوع HD یا Full HD است. همچنین توشیبا در این محصول از یکپردازندهنسل پنجم Core i5 یا Core i7 اینتل بهره گرفته است. در این لپ‌تاپ دو پورت USB 3.0‌، یک پورت USB 2.0، بلوتوث ۴.۰، کارت‌خوان، پورت HDMI، درایو دیسک نوری و VGA‌ قرار دارد.

توشیبا هنوز زمان عرضه این محصول به بازار را اعلام نکرده اما قیمت آن ۷۲۹ دلار خواهد بود.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام
    معرفی نسخه جدید لپ تاپ Tecra A50 توشیبا که این لپ تاپ دارای امکانات خوبی است کاربران زیادی رو به خود جذب کرده.این لپ تاپ واقعا یک لپ تاپ خوب است که هر کس این لپ تاپ رو بخرد از این لپ تاپ راضی خواهد بود

  • نسخه جدید لپ تاپ Tecra A50 توشیبا می تواند یک لپ تاپ با قیمت نسبتا مناسب باشد. طراحی این لپ تاپ نیز نسبت به نسل قبل خیلی بهتر شده با توجه به باریک تر شدن این لپ تاپ و بهتر شدن جنس بدنه ی آن و مقاوم شدن در برابر گرما و لرزش و همچنین شوک الکتریکی می تواند پیشرفت بزرگی برای این شرکت باشد.

نوشته های اخیر

بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۲۴ | معرفی بهترین ها

وقتی که اسم تابستان را می‌شنویم ناخودآگاه به یاد تعطیلات و خاطرات خوش این فصل…

5 ساعت قبل

انواع کیف پول رمز ارز دیجیتال

اگر کمی با بازار رمز ارزهای دیجیتال یا «کریپتو» آشنا باشید، حتماً اصطلاح «کیف پول…

2 هفته قبل

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 هفته قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل