نقد و بررسینقد و بررسی موبایل و تبلت

همه چیز در مورد گوشی تاشوی گلکسی Z Flip 2 سامسونگ

گوشی Samsung Galaxy Z Flip یکی از مدل های برتر گوشی تاشو است که امسال سامسونگ آن را به بازار عرضه کرد. گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ سامسونگ ما را به یاد مدل های قدیمی تر گوشی های تاشو می اندازد که سالهای پیش محبوبیت داشتند. حالا صحبت در مورد نسل بعدی این گوشی تاشو است. مدل بعدی که احتمالا با نام گوشی گلکسی زد فلیپ 2 شناخته می شود ویژگی هایی خواهد داشت که علاوه بر ظاهر جذاب تر، نسبت به گوشی های دیگر تاشو، باید کیفیت بالاتری را نیز تضمین کند.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

مشخصات ظاهری گوشی Samsung Galaxy Z Flip 2

در مورد نمایشگر گوشی تاشوی سامسونگ مدل زد فلیپ 2 باید گفت این گوشی سامسونگ دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی بوده و در صورت کاهش حاشیه های این صفحه نمایش جذابیت ظاهری بیشتری پیدا خواهد کرد. گفته می شود که شیشه محافظ فوق نازکی به نام UTG که نسل دوم این نوع از کاورهای شیشه ای محسوب می شود توسط سامسونگ برای این گوشی موبایل به کار گرفته شده است. نرخ رفرش این نمایشگر 120 هرتز خواهد بود که نرخ بالایی محسوب میشود. نمایشگر بیرونی این گوشی هم 1.1 اینچ بوده و عملا کار خاصی توسط آن صورت نمیگیرد جز اینکه قابلیت دریافت و نمایش نوتیفیکیشن ها را دارد و می توان پاسخ های کوتاه به پیام ها داد.

مشخصات ظاهری گوشی گلکسی زد فلیپ 2 سامسونگ

مشخصات فنی گوشی گلکسی زد فلیپ 2 سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ مدل زد فلیپ با یکی از قدرتمندترین تراشه ها یعنی اسنپدراگون 855 به بازار آمد پس انتظار می رود زد فلیپ 2 نیز از یکی از بهترین تراشه های پرچمدار بهره ببرد. احتمالا همچون مدل قبلی، رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی برای کاربران مناسب باشد و نیازی نباشد سامسونگ تغییری در میزان رم و حافظه این گوشی موبایل ایجاد کند. کاربران با تجربه مدل قبلی انتظار دارند سامسونگ از باتری با ظرفیتی بیشتر از 3300 میلی آمپر استفاده کند. ضمن اینکه شارژ 25 وات برای این مدل مناسب تر از شارژ 15 وات مدل قبلی است. از ویژگی های جذاب گوشی های سامسونگ دوربین آنهاست، اما در مورد گوشی زد فلیپ 2 ما شاهد زوم 100 برابر و فیلم برداری 8K نخواهیم داشت زیرا برای گوشی انعطاف پذیر این موضوع ضروری نیست بلکه موارد دیگری همچون کیفیت سخت افزاری اهمیت بیشتری پیدا می کند. انتظار می رود این مدل از یک دوربین تله فوتو هم علاوه بر دوربین اصلی و اولترا واید بهره ببرد.

مشخصات فنی گوشی گلکسی زد فلیپ 2 سامسونگ

گوشی تاشوگلکسی زد فلیپ 2 با پشتیبانی از اندروید 11 و به همراه رابط کاربری One UI 3.0 خواهد بود. چیزی که کاربران انتظار دارند این است که سامسونگ حالت خمیدگی یا Flex Mode را در این مدل ارتقا دهد تا از اپلیکیشن های بیشتری در حالت 90 درجه بتوان استفاده کرد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تجربه من ثابت کرده گوشی تاشوی لمسی طرافدارها ی زیادی نداره اما با وجود این عدم محبوبیت درباره ی گوشی زد فلیپ دو می تونم بگم وجود اسنپدراگون 855 واقعا عالیه و اندروید 11، این گوشی بیشتر جنبه سخت افزاری باید استفاده بشه و اگر برای 5فیلم برداری و جذابیت میخوایید بخرید پیشنهاد نمیکنم به کسی چون قطعا پشیمون خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا