راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

پرده برداری از سری جدید مادربرد های Gaming M کمپانی MSI

پرده برداری از سری جدیدمادربرد های Gaming M کمپانی MSIدر حالی صورت گرفت که بک پلیت زیبای پرچم دار آن افزون بر استحکام بخشی در فرایند خنک سازی نیز نقش دارد. کمپانی MSI در حال آماده سازی سه مادربرد جدید از سری جدید Gaming M و مبتنی بر سوکت LGA1151 و شکاف حافظه نسل DDR4 است. با این حال بر خلافمادربردهای پیشین، “M” نشانگر فرم فاکتور micro-ATX نیست و احتمالاً به منظور تمایز هرچه بهتر از مدل گذاری کمپانی گیگابایت لحاظ شده است. در گذشته نام گذاری مشابه MSI و گیگابایت مشکلاتی را پدید آورده بود.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

پرده برداری از سری جدید مادربرد های Gaming M کمپانی MSI

Z170A Gaming M9 ACK پرچمدار این سری و  دارای بک پلیت زیبایی است که افزون بر استحکام بخشی به آن، در فرایند خنک سازی نیز نقش دارد، مدار تغذیه اینمادربرددارای خنک کننده هیبریدی (ترکیبی) می باشد و افزون بر خنک سازی توسط حرارت گیر و هوا، می توان از آب نیز بهره گرفت.

Gaming M9 ACK به راهکار وای فای گیمینگ Killer ACK WLAN مجهز می باشد. این مادربرد دارای 4 درگاه USB 3.0 و یک USB 3.1 نوع C است. از دیگر قابلیت های آن می توان به 3 شکاف توسعه PCI-e 3.0 برای نصب چندگانه کارت گرافیک اشاره کرد.

پرده برداری از سری جدید مادربرد های Gaming M کمپانی MSI

Z170A Gaming M7 مجهز به مدار تغذیه ای با 14 فاز برای پردازنده می باشد. قابلیت “Game Boost” تنها با فشردن یک کلید می تواندپردازنده‌و حافظه رم را در 11 گام مختلف بصورت خودکار اورکلاک کند. همانند دیگر مادربردهای مخصوص گیمینگ MSI، صدای باکیفیت نیز بخش جدایی ناپذیر این مادربرد خواهد بود. Z170A Gaming M7 دارای 3 شکاف توسعه PCIe 3.0 می باشد که دو شکاف آن با پهنای باند x16 و دیگری x8 می باشد.

پرده برداری از سری جدید مادربرد های Gaming M کمپانی MSI

Z170A Gaming M5 از مدار تغذیه ای با 10 فاز برای پردازنده بهره می گیرد و از حرارت گیر زیبایی برخوردار است. این برد 4 شکاف DIMM برای نصب ماژول های حافظه DDR4 دارد. بر روی برد 3 شکاف PCIE 3.0 تعبیه شده که دو شکاف با پهنای باند x16 و دیگری x8 می باشد. از درگاه های وسائل ذخیره سازی می توان به دو SATA-Express 16 Gb/s و دو M.2 اشاره کرد. این مادربرد به راهکار صوتی AudioBoost III و کنترلر شبکه مخصوص گیمینگ Killer مجهز می باشد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. کمپانی msi یکی از کمپانی هایی است که مادر بردهای خوبی رو به بازار عرضه میکند،سری جدید مادربرد های Gaming M کمپانی MSI یکی از بهترین های این کمپانی است به نظر بنده، با تشکر از سایت خوب آی تی بازار به علت درج اخبار خوب و متنع،کسانی که به مادر برد های خوبی احتیاج دارند میتوانند این مدل را انتخاب کنند.

  2. همانطور که مشاهده می کنیم و در آی تی بازار این خبر آمده مادربرد Z170A Gaming M9 ACK شرکت ام اس ای بسیار فوق العادع است صدا با کیفیت و اضافه شدن استاندارد جدید usb typc در مدل 3.1 دارای تعداد پورت کافی usb3 و پشتیبانی از درگاه سرعت بالای ddr4 نشان دهنده آ ن است که ام اس ای بسیار بر روی این مادر برد کار کرده البته از سیستم خنک ککننده آن نیز نمی توان گذشت که هم چی را برای استفاده بسیار سن
    بن از آن آماده می کند

  3. این سری جدید مادربرد های Gaming M کمپانی MSI فوق العاده است. طراحی شرکت MSI در مادربرد های گیمینگ نیز عالی است. سیستم خنک کننده موجود در آن نیز می تواند مفید باشد. قابلیت Game boost که فقط با فشردن یک دکمه راه اندازی می شود نیز بسیار خوب است. در کل ای مادربرد می تواند برای یک گیمر کافی و بی نقض باشد. مدل M9 هم عالی ترین مادربرد این سری است که می توان آن را حرفه ای ترین مادربرد عرضه شده توسط MSI دانست. با تشکر از اخبار خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا