اخبار تکنولوژیاخبار موبایل

پشتیبانی از تکنولوژی NFC در ساعت هوشمند بعدی سامسونگ

براساس گزارشی که صبح امروز منتشر شد، سامسونگ در نظر دارد نسل جدید ساعت هوشمند خود را در طول نیمه دوم امسال وارد بازار نماید. در این گزارش آمده است که اسمارت واچ جدید این شرکت کره ای از استاندارد NFC نیز پیشتیبانی خواهد کرد و این بدان معناست که می توان از طریق آن، پرداخت های موبایلی را هم انجام داد. در ادامه با اخبار آی تی بازار همراه باشید

اگر خاطرتان باشد، شرکت مورد بحث در ماه مارس سرویس Samsung Pay را در ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی رونمایی کرد که قرار است از ماه آینده، با همکاری برخی از شرکای تجاری این شرکت راه اندازی شود.

پشتیبانی از تکنولوژی NFC در ساعت هوشمند بعدی سامسونگ

همانطور که می دانید اپل واچ هم از استاندارد NFC پشتیبانی می کند و به همین دلیل، دارندگان این ساعت هوشمند می توانند با استفاده از سرویس Apple Pay پرداخت های موبایل خود را انجام دهند. اما تعرفه اپل برای استفاده کنندگان از این سرویس برابر با ۰.۱۵ درصد است، بدان معنا که از هر خرید ۱۰۰ دلاری که با استفاده از Apple Pay صورت بگیرد ۱۵ سنت آن به جیب اهالی کوپرتینو می رود.

گوگل نیز در کنفرانس I/O 2015 خود از سرویس Google Pay پرده برداشت، با این همه، طبق گزارش وال استریت ژورنال به خاطر قوانین تازه ای که در رابطه با استاندارد سازی امنیت کارت های اعتباری وضع شده، این شرکت هیچگونه مبلغی را بابت خریدهای کاربرانش از بانک ها دریافت نمی کند.

بانک های آمریکا حالا امیدوارند مذاکرات تازه ای را با اپل آغاز نمایند و برسر توافقاتی که پیش از وضع قوانین جدید صورت گرفته با آن شرکت گفتگو نمایند.

اما این بدان معنا نخواهد بود که گوگل پولی از معاملات صورت گرفته با استفاده از Google Pay به جیب نمی زند چرا که طبق اظهار نظر برخی از تحلیلگران از محل تبلیغات و برنامه های بازاریابی ۳۰۰ دلار بابت هر فرد عاید اهالی مانتین ویو می شود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام
    پشتیبانی از تکنولوژی NFC در ساعت هوشمند بعدی سامسونگ که این ساعت دارای طراحی زیبا و جالبی است که طرفداران زیادی رو هم به خود جذب کرده. این ساعت بسیار ساعت خوبی است و امکانات زیادی هم خواهد داشت.

  2. سلام خسته نباشید
    این ساعت هنوشمند با طراحی زیبایی کهو همچنین از استاندارد NFC پشتیبانی می کند و به همین دلیل، دارندگان این ساعت هوشمند می توانند با استفاده از سرویس Apple Pay پرداخت های موبایل خود را انجام دهند و مورد توجه قرار میگیرد

  3. امسال سامسونگ ساعت های هوشمند زیادی رو روانه بازار کرد واین ساعت ها از کیفی و قابلیت های زیادی برخوردار بودند اما حالا با این ساعت جدید خودش کهبه تکنولوژی NFC مجهز شده میتونه امکان پرداخت های الکترونیکی رو هم فراهم کنه که این خیلی پیشرفت خوبیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا