قطعات کامپیوتر

کامپیوتر کامل ام اس آی ترایدنت 3 خوش قیمت و گیمر پسند

کامپیوتر کامل ام اس آی ترایدنت 3 خوش قیمت و گیمر پسند می باشد و با مجهز بودن به سیستم عامل 10 و پردازنده قدرتمند باعث هیجان تازه ای برای گیمر ها شده است همچنین این کامیوتر رومیزی گیمینگ MSI با قیمت مشخص شده وارد بازارهای کامپیوتر شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کامپیوتر کامل ام اس آی ترایدنت 3

لیست قیمت کامپیوتر کامل

برای شرکت در مراسمات e-Sport و هیجان بازی در اتاق نشیمن، نیازمند یکک پیوتر کام لدر ابعاد یک کنسول بازی هستیم. برای این منظور MSI کامپیوتر Trident 3 را در جریان نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد. هم اینک نیز مشخصات فنی کامل این کامپیوتر منتشر شده است. در دو پیکربندی پردازنده های نسل هفتم اینتل شامل مدل های i5-7400 به همراه 4 هسته و 4 رشته و پردازنده i7-7700 با 4 رشته و 8 رشته تعبیه شده است.

کامپیوتر کامل ام اس آی ترایدنت 3

یکمادربردبا چیپست H110 برای آن تعبیه شده است. کارت گرافیک های GTX1050 Ti وGTX1050 و دو نسخه ی GTX1060 نیز برای پردازش های گرافیکی در آن به خدمت گرفته شده و مدل های مجهز به GTX1060 برای اجرای بازی های VR مناسب هستند. دو اسلات حافظه رم در این مادربرد است که از 8 گیگابایت حافظه DDR4 در فرکانس 2400 مگاهرتز بهره می برد.

کامپیوتر کامل ام اس آی ترایدنت 3

بخش ذخیره سازی شامل یک درایو سالید 256 گیگ و یک هارد دیسک در ظرفیت 1 ترابایت در مدل 2.5 اینچی است. فناوری های ارتباط بسیم در آن شامل Intel AC3168 IEEE 802.11ac Wi-Fi + BT 4.2 می گردد. همچنین تراشه Intel I219V GbE نیز در بخش LAN به کار رفته است. این کامپیوتر از سیستم عامل ویندوز 10 و یک منبع تغذیه 230 وات بهره می برد. کامپیوتر Trident 3 با شروع قیمت 899 دلار در بازار است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کامپیوتر کامل ام اس آی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کامپیوتر کامل ام اس آی ترایدنت 3 واقعا مشخصات فنی خوبی داره فک نمی کردم ام اس آی بتونه همچین کامپیوتر رومیزی رو عرضه کنه خبر خوب و جالبی بود با سپاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا