راهنمای خرید

Vienna دومین گوشی موبایل اندرویدی بلک بری

Vienna دومینگوشی موبایل اندرویدی بلک بری خواهد بود و این اسمارت فون جدید بعد از گوشی موبایل Prive دومین محصول کمپانی بلکبری خواهد بود که مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد. هرچند روزهای اخبر خبرهایی منتشر شد که می‌گفتند دومین اسمارت‌فون اندرویدی بلک‌بری نسخه جدید Passport است، اما این خبرها کاملا تکذیب شده‌اند و ممکن است هیچ‌گاه شاهد نسخه‌ای جدید از پاسپورت نباشیم. همانطور که می دانید، کمپانی بلک بری سرانجام نخستین گوشی اندرویدی خود را با نام بلک بری پریو ( BlackBerry Priv ) روانه بازار کرد.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

اما هنوز چند روز از عرضه این گوشی نگذشته که تصاویر و اطلاعاتی از دومین گوشی اندرویدی این شرکت با نام رمز وین ( Vienna ) منتشر شده است. این تلفن همراه برخلاف Prive مجهز به صفحه‌کلیدی است که همیشه در دسترس خواهد بود. به نظر می رسد که بلک بری از نام شهر های مشهور اروپایی برای نام رمز گوشی های خود استفاده می کند چرا که اولین گوشی اندرویدی بلک بری یا همان پریو را مدت ها با نام رمز ونیز ، می شناختیم و اینبار نام شهر محبوب دیگر اروپایی به نام “وین” به عنوان اسم رمز برای دومین گوشی اندرویدی بلک بری انتخاب شده است.

گوشی موبایل بلک بریVienna با قیمت ارزان

وب سایت کرک بری که برای اولین بار این تصاویر را منتشر کرده است اما از مشخصات اینگوشی موبایلهیچ سخنی به میان نیامده است و در تصویر نیز تنها می‌توان صفحه‌نمایش با کمی انحنا در کناره، سه دکمه فیزیکی اندروید بالای صفحه‌کلید و دودوربینعقب و جلو را مشاهده کرد. احتمال می‌رود این تلفن‌همراه ارزان‌تر از Prive‌ باشد بنابراین نمی‌توان انتظار داشت نسخه Pro اسمارت‌فون Prive باشد.

گفته می شود که Vienna با مشخصه های فنی و البته قیمت نسبتاً پایین تر عرضه شود. همچنین حاشیه های نمایشگر این گوشی به طور محسوسی به چشم خواهد آمد و حداقل سه دکمه فیزیکی در قسمت پایینی صفحه نمایش وجود خواهد داشت. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان رونمایی از این محصول به بیرون درز نکرده است و باید بیشتر صبر و حوصله به خرج دهیم تا شاهد ورود دومین اسمارت فون اندرویدی اما با ضریب امنیتی بسیار بالای کمپانی خوشنام در دنیای فناوری باشیم.

لیست قیمت گوشی موبایل

هانیه صفدری

نوشته های اخیر

بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۲۴ | معرفی بهترین ها

وقتی که اسم تابستان را می‌شنویم ناخودآگاه به یاد تعطیلات و خاطرات خوش این فصل…

9 ساعت قبل

انواع کیف پول رمز ارز دیجیتال

اگر کمی با بازار رمز ارزهای دیجیتال یا «کریپتو» آشنا باشید، حتماً اصطلاح «کیف پول…

2 هفته قبل

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 هفته قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل