قطعات کامپیوتر

اسپیکر خانگی Trobla بدون مدار الکترونیکی

اسپیکر خانگی Trobla بدون مدار الکترونیکی طراحی شده است و می تواند توسط گوشی موبایل شما و تکنولوژی آکوستیک صدا را چند برار کند همچنین جنس این اسپیکر کوچک و قدرتمند از چوب می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکر خانگی Trobla

با وجود پیشرفت روز افزون در دنیای تکنولوژی، فکر نمی ‌کنم انتظار شما از یک اسپیکر خانگی به اندازه ‌ای باشد که این محصول، بتواند شما را به طبیعت بازگرداند. اما باید خدمت شما عرض کنیم که این اتفاق به وسیله اسپیکر Trobla میسر شده است.

اسپیکر خانگی Trobla

این اسپیکر کاملا به وسیله دست ساخته شده و هیچگونه مدار الکتریکی یا قطعاتی از این قبل در آن وجود ندارد. این اسپیکر می ‌تواند صدای پخش شده از گوشی موبایل شما را با تکیه بر تکنولوژی آکوستیک طبیعت، تا چندین برابر قدرت ببخشد. دیگر لازم نیست که نگران شارژ آن نیز باشید. چرا که این اسپیکر هیچ نیازی به شارژ شدن ندارد. طراحی آن نیز بسیار هوشمندانه، زیبا و شکیل صورت گرفته است.

اسپیکر خانگی Trobla

اسپیکر Trobla در دو طرح چوب افرا و گردو عرضه می ‌شود. محفظه اختصاص یافته برای قرار‌گیری تلفن ‌های هوشمند، قابلیت پشتیبانی از بسیاری از پرچمداران را داراست. اما پیشنهاد می‌ کنیم که پیش از خرید این محصول، حتما مشخصات آن را مطالعه کنید تا متوجه شوید که دیوایس شما با این اسپیکر سازگاری دارد یا خیر.

اسپیکر خانگی Trobla

افرادی که علاقه به لوازم چوبی و یا وسایل خاص دارند، مطمئنا با دیدن و استفاده از این اسپیکر، لذت بسیار زیادی را خواهند برد. این اسپیکر تنها 99 دلار قیمت گذاری شده است که تقریبا مناسب به نظر می‌ رسد.

لیست قیمت اسپیکر

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر خانگی Trobla برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. دوستان من یک تولید کننده هستم و میخوام یه مقدار محدود از این نوع اسپیکر بسازم ، دوستان هرکس میخواد ، با من تماس بگیره ، قیمتش حول و هوش ۱۰۰ تومن در میاد . بیات ۰۹۱۲۸۴۰۴۳۸۵

  2. اسپیکر از جنس چوب بدون نیاز به هیچ قطعه الکتریکی؟ واقعا جالبه . اسپیکر Trobla برای سفر و جاهایی که برق نیست خیلی خوبه ظاهرش که خیلی زیباست و من واقعا دوست داشتم اما حس میکنم صدایی که پخش میکنه زیاد قوی نیست. ولی خب برای مواقعی که آدم به برق دسترسی نداره همینم غنیمته . فکر نمیکنم توی ایران موجود باشه . لطفا اگر موجود آی تی بازار به محصولاتتون اضافه اش کنید. مرسی

  3. اسپیکر خانگی Trobla از دو طریق قابل توجه است،اول آنکه بدون مدار الکتریکی ساخته شده است،دوم زیبایی به کار گرفته شده در آن . این اسپیکر کاملا به وسیله دست ساخته شده و هیچگونه مدار الکتریکی یا قطعاتی از این قبل در آن وجود ندارد. این اسپیکر می ‌تواند صدای پخش شده از گوشی موبایل شما را با تکیه بر تکنولوژی آکوستیک طبیعت، تا چندین برابر قدرت ببخشد که بسیار عالی است خیلی خیلی تشکر از آی تی بازار.

  4. با سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز ای تی بازاریم
    این اسپیکر خانگی Trobla به نظر عالی با طراحی زیبا و و همچننی با وجود این که کار دسته میتونه جلب توجه خوبی کنه و همچنین این اسپیکرها طبیعی عمل میکنن و قابلیت بالا بردن صدا خوب و نیاز نداشتن به برق مطمعنن فروش خوبی خواهد داشت امیدوارم در اینده نزدیک ای تی بازار این مدل اسپیکر خانگی Trobla برای فروش در محصولاتش عرضه کنه با تشکر

  5. با سلام خدمت شما
    اسپیکر خانگی Trobla بدون مدار الکترونیکی که این اسپیکر ساخت آسانی دارد و قابل حمل هم میباشد. این اسپیکر بدون برق کار میکند.این اسپیکر بسیار مناسب است و بدون هزینه زیادی ساخته می شود.

  6. سه سلامی میکنم خدمت همه ای تی بازای های گل که وقتشون رو میزارن که نظره من رو بخونن میخوام راجب قابلیت های اسپیکر خانگی Trobla نا جایی که میتونم توضیح بدم این اسبیکر جیزو برچمداران بازاره اسپیکر Trobla در دو طرح چوب افرا و گردو عرضه کشور و بازار شده همچنین این اسبیکر ایز چوبه با تشکر از همه ای تی بازاری ها

  7. از خبراسپیکر خانگی Trobla خیلی خوشم اومد واقعا من به همچین اسپیکری نیاز داشتم امیدوارم وارد بازار های اسپیکر ایران هم بشه.

  8. با سلام خدمت شما
    اسپیکر خانگی Trobla بدون مدار الکترونیکی که این اسپیکر از چوب ساخته شده و توجه مردم رو به خودش جلب کرده. این اسپسکر بدون نیاز به برق کار میکند و صدای خوب و با کیفیت هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا