قطعات کامپیوتر

اسپیکر هوشمند گوگل هوم مکس رقیب جدی اسپیکر اپل هوم پاد شد

قیمت و تاریخ عرضه اسپیکر هوشمند گوگل Home Max به تازگی توسط Google اعلام شد و بهرمند شدن اسپیکر هوم مکس به فناوری Smart Sound باعث می شود تیون موسیقی نسبت به شرایط محیطی تغییر یابد. در ادامه با خبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکرهوشمند گوگل Home Max

لیست قیمت اسپیکر

اسپیکرهوشمند گوگل Home Max یکی از جدیدترین اسپیکر‌های هوشمند شرکت گوگل بوده که کارایی های زیادی در پخش موسیقی دارد و رقیب سرسخت اسپیکر هوشمند اپل هوم‌ پاد می باشد. این اسپیکر گوگل از دو ووفر بزرگ 4/5 اینچی و به دو توئیتر بهرمند شده است که طبق اعلام Goolge بهترین تجربه ‌ی صوتی را در میان اسپیکر‌های هوشمند برای کاربران به ارمغان می آورد. مجهز بودن اسپیکر هوشمند گوگل Home Max به میکروفن قدرتمند سبب خواهد شد در هنگام پخش موسیقی، قادر به دریافت و درک دستورات صوتی کاربران باشد.

اسپیکرهوشمند گوگل هوم مکس

اسپیکرهوشمند Google Home Max همانند بلندگوی Apple HomePod دارای تنظیم و تیون موسیقی نسبت به شرایط محیطی اطراف خود بوده که این قابلیت توسط هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اسپیکر هوم مکس انجام می شود، گوگل نیز آن را اسمارت ساند نامیده است همچنین طبق اعلام مسئولان Google، فناوری Smart Sound توانایی اعمال بهترین تنظیمات ممکن را برای پخش موسیقی، پادکست و تماس تلفنی فراهم خواهد کرد.

بلندگوی گوگل هوم مکس همانند اسپیکر های قبلی گوگل مجهز به دستیار صوتی و هوشمند گوگل می باشد که سبب می شود دستورات صوتی بهتر اعمال شود علاوه بر این اسپیکر هوشمند گوگل هوم مکس قادر است صدای کاربران و دستورات مخصوص هر کاربر را اجرا کند همچنین کاربران می توانند موسیقی ‌های مورد نظر خود را نیز از سرویس‌ های آنلاین پخش موسیقی مانند یوتیوب میوزیک، اسپاتیفای، گوگل میوزیک و پاندورا گوش فرا دهند.

اسپیکر گوگل Home Max

شایان ذکر است اسپیکر گوگل هوم مکس در آذر ماه با قیمت 399 دلار در بازار قطعات کامپیوتر به فروش خواهد رسید و کاربران نیز با خرید این اسپیکر گوگل، حساب کاربری یک ساله‌ی رایگان Youtube Music را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر گوگل هوم مکس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. همه ی محصولات گوگل از نظر کارایی بی نظیرند اسپیکر هوشمند گوگل هوم مکس هم نسبت به اسپیکر اپل هوم پاد از نظر قیمتی خیلی مقرون به صرفه است لااایک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا