نرم افزار

اضافه شدن قابلیت های جدید به Outlook

برنامه محبوب Outlook به زودی برای ویندوز، iOS و اندروید به روز رسانی می شود و مایکروسافت این موضوع را طی گزارشی اعلام کرد. از فرآیند هایی که اپلکیکیشن Outlook را برای استفاده کاربران ساده تر کرده است می توان به ساده تر شدن راه اندازی ایمیل و اضافه شدن دستیار صوتی اشاره کرد. برنامه Outlook که توسط مایکروسافت ارائه شده است یکی از محبوب ترین برنامه های مدیریت ایمیل است که در بسیاری از فعالیت های اداری در کنار دیگر برنامه های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد. در گزارشی که مایکروسافت منتشر کرده است، برای بهبود تجربه کاربران، امکاناتی به اپلیکیشن این برنامه اضافه شده است. از جمله این آسان سازی ها می توان به این نکته اشاره کرد که تنها با اسکن یک QR کد از طریق کامپیوتر می توان به تمام اطلاعات ایمیل بر روی گوشی هم دسترسی پیدا کرد و دیگر نیاز به تنظیمات مجدد وجود ندارد. افرادی که با اوت لوک سروکار داشته اند می دانند راه اندازی ایمیل کمی وقت گیر و در چند مرحله صورت می گرفت، که حالا با ارائه این نسخه این مشکل آسان تر شده است.

مایکروسافت ویژگی های جدید مثل دستیار صوتی را به قابلیت های برنامه موبایلی اضافه کرد

لیست قیمت نرم افزار کامپیوتر

ویژگی های تازه و جالب Outlook

یکی از ویژگی های جدید و جالبی که به برنامه Outlook اضافه شده است ارائه پاسخ های پیشنهادی بر اساس متن ایمیل است. فرضا اگر در متن ایمیلی که برای شما ارسال شده است در خصوص زمان یک ملاقات از شما سوالی پرسیده شده باشد Outlook برای شما زمان و تاریخی را بر اساس تقویم تنظیم شده، پیشنهاد می کند تا در جواب ایمیل خود بفرستید. قابلیت دیگر Outlook، برای نسخه اندروید این است که کاربر می تواند تعیین نماید که پس از دریافت یک ایمیل چه اقداماتی در مورد آن انجام شود، همانطور که کار کردن در خیلی از موارد در سیستم عامل ویندوز راحت تر است این دسترسی هم در نسخه اندروید به آسانی صورت می پذیرد. از جمله این اقدامات این است که می توان تعریف کرد که مثلا ایمیل به آرشیو اضافه شود، پیام اتوماتیک در جواب آن ارسال گردد، ایمیل حذف شود و یا به عنوان پیام خوانده نشده نشانه گذاری شود.

ویژگی های جدید به اپلیکیشن مایکروسافت اضافه شد

ساده سازی استفاده از Outlook در تمام سیستم عامل ها

به زودی قرار است قابلیت دیگری مانند ویرایش و خواندن متن و حدس کلمات همانطور که قبلا در Word قابل استفاده بود نیز به نسخه ویندوز Outlook اضافه شود. این حدس کلمات قبلا در برنامه های دریافت کننده ایمیل دیگر مثل جیمیل قابل استفاده بود، اما به تازگی به Outlook و این نرم افزار کاربردی هم اضافه می شود. در این صورت با نوشتن قسمتی از کلمه های پرکاربرد باقی کلمه به صورت کم رنگ نمایش داده می شود تا در صورت درست بودن حدس برنامه، با زدن دکمه inter کلمه به صورت کامل نوشته شود و نیازی به تایپ کامل آن نباشد.

ساده سازی استفاده از اوت لوک در تمام سیستم عامل ها

مایکروسافت که برنامه های پرکاربرد زیادی را ارائه داده است اعلام کرده که این قابلیت ها را در کنار دیگر قابلیت ها به برنامه Outlook اضافه خواهد کرد و تا ماه آینده این نسخه ها را هم در دسترس کاربران قرار خواهد داد. به نظر می رسد مراحل تنظیم ایمیل بر روی برنامه اوت لوک خیلی ساده تر و سریع تر از گذشته صورت خواهد گرفت.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا قبول دارم که مایکروسافت خیلی برنامه های کاربردی با قابلیت بالا ارائه میده و به تنهایی توانایی پیشبرد تکنولوژی رو هم داره، از تبلت ها ی مایکروسافت تا برنامه هایی چون word excell و … خیلی هاشم اصلا به گوش ما ایرانیا نخورده و ازش استفاده ای نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا