اخبار تکنولوژیاخبار نرم افزار

برگزاری رویداد ویژه گیمینگ PC در E3 2015 توسط AMD

هیچ‌گاه زمان بهتری برای بازی کردن روی PC نبوده است. سخت‌افزار مخصوص بازی ارزان شده‌است، سرویس‌های توزیع دیجیتال، دسترسی های ما به محتوای دیجیتال را به سطح جدیدی ارتقا داده‌اند و ناشرها بالاخره دریافته‌اند که گزارش‌های مضحکِ مبنی بر مرگ پلتفرم PC به طرز عجیبی اغراق‌شده‌ بوده‌اند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

شرکت AMD اعلام کرده‌است که در جریان مراسم E3 امسال یک شوی اختصاصی برای گیمینگ PC برگزار خواهد کرد و امید می‌رود با این اتفاق، دوباره شاهد رشد این پلتفرم غریب‌افتاده باشیم. این شوی مخصوص گیمینگ PC، با نام PC Gaming Show شناخته خواهد شد.

برگزاری رویداد ویژه گیمینگ PC در E3 2015 توسط AMD

نایب‌رییس و مدیر عمومی بخش پردازش وگرافیکAMD، آقای مت اسکاینر (Matt Skynner) در این‌باره گفت:

” PC Gaming Show دربرگیرنده‌ی روح نوآوری، آزادی و جامعه‌ی بازی است که بخشی از DNA ما – ارایه شده به وسیله‌ی بازیبازها برای بازیبازها –  را تشکیل می‌دهد. ” وی در ادامه گفت: “اکنون زمان مناسبی برای یک رویداد با محوریت PC در هفته‌ی E3 است و ما مفتخریم که همراه با یکدیگر، بخشی از این گردهمایی صنعت بازی در کنار هم باشیم.”

PC Gaming Show در E3 2015 با سخنرانی‌هایی از دین هال (Dean Hall)، کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) از استودیوی Boss Key Productions و توسعه ‌دهندگانی از استودیوهای بلیزارد (Blizzard)، بوهیما اینتراکتیو (Bohemia Interactive)، کلود امپریوم گیمز (Cloud Imperium Games)، تریپ‌وایر اینتراکتیو (Tripwire Interactive)، اسکوار انیکس (Square Enix)، آبسیدیان (Obsidian)، پارادوکس (Paradox)، دولوپر دیجیتال (Devolver Digital) و هامبل باندلرز (Humble Bundlers) همراه خواهد بود و هنوز شرکت‌های زیادی هستند که نام‌شان برای شرکت در این همایش تایید نشده است.

البته نام‌های بزرگ دیگری در برگزاری این همایش به چشم می‌خورند که یکی از آنها نشریه‌ی PC Gamer است. آقای تیم کلارک (Tim Clark)، سردبیر نشریه‌ی PC Gamer درباره‌ی این همایش گفته‌است: “ما در دوران طلایی گیمینگ PC زندگی می‌کنیم، اما بر خلاف سایر پلتفرم‌ها، PC نه متولی مشخصی دارد و نه دپارتمان بازاریابی خاصی و – تا به امروز – هیچ رویدادی در E3 به صورت اختصاصی برای این پلتفرم وجود نداشته است.” او در ادامه گفت: “ما فکر می‌کنیم بالاخره زمان برای همایشی این‌چنین که سران گیمینگ PC را از گوشه وکنار دنیا جمع کند تا بتوانند دور هم آن را جشن بگیرند فرا رسیده است. امیدواریم چه به‌صورت انفرادی و چه به‌صورت گروهی به ما ملحق شوید و بخشی از این همایش باشید.”

PC Gaming Show در تاریخ ۱۶ ژوئن در سالن بلاسکو تیاتر (Belasco Theater) لس‌آنجلس برگزار خواهد شد و از طریق شبکه‌ی Twitch به صورت زنده پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام خدمت شما
    برگزاری رویداد ویژه گیمینگ PC در E3 2015 توسط AMD: هیچ‌گاه زمان بهتری برای بازی کردن روی PC نبوده است. سخت‌افزار مخصوص بازی ارزان شده‌است، سرویس‌های توزیع دیجیتال، دسترسی های ما به محتوای دیجیتال را به سطح جدیدی ارتقا داده‌اند و ناشرها بالاخره دریافته‌اند که گزارش‌های مضحکِ مبنی بر مرگ پلتفرم PC به طرز عجیبی اغراق‌شده‌ بوده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا