اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین شرکت خدمات کامپیوتری در ایران

تا به حال شده که با سوال یا مشکل خاصی در کامپیوتر یا موبایل خود روبرو شده باشید؟ در چنین مواقعی اولین فکری که به ذهن ما میرسد این است که به یک شرکت خدمات کامپیوتری مراجعه کنیم و مشکل خود را حل کنیم
اما اگر کار شما فوری باشد یا درون دستگاه خود اطلاعات خصوصی و محرمانه داشته باشید چطور؟ باز هم تعمیرات کامپیوتری های خارج از منزل می ‌توانند راهکاری برای این موضوع باشند؟ در چنین مواقعی وجود یک مجموعه برای پشتیبانی کامپیوتری مناسب و قابل اطمینان بسیار حیاتی می باشد. در این مطلب قصد داریم با برخی از خدمات بزرگ ترین مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه ای و تلفن همراه آشنا شویم.

نیاز به کمک برای تعمیر موبایل و کامپیوتر از رایانه کمک

لیست قیمت قطعات کامپیوتری

سایت اصلی رایانه کمک

در عصر دیجیتال پس از شنیدن نام هر برند اولین کاری که انجام می ‌دهیم، جستجو کردن آن درون اینترنت است، از این جهت رایانه کمک به عنوان بهترین خدمات کامپیوتری تلفنی در ایران، در سایت اصلی تمام خدمات شرکت رایانه کمک را معرفی و دسته بندی کرده است که به راحتی کاربران بتوانند به خدمات مورد نظر خود دست یابند.
اقداماتی نظیر فروشگاه خرید لپ تاپ و خرید و تعویض قطعات مختلف رایانه، خرید اعتبار رایانه کمک برای کاربرانی که دسترسی به تلفن ثابت ندارند و حل مشکلات کامپیوتری از طریق تلفن همراه، بخش دانشنامه برای مطالعه آخرین ترفند و آموزش کامپیوتر و گوشی تلفن همراه، دانلود اپلیکیشن برای ارتباط راحت تر با متخصص‌ های مجموعه بخشی از خدماتی است که درون سایت این شرکت وجود داشته و قابل استفاده است.

سایت اصلی رایانه کمک

اما یکی از مزیتهای کلیدی رایانه کمک، پشتیبانی و تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در محل است، که تمامی افرادی که با مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری در کامپیوتر یا لپ تاپ خود روبرو شده اند این امکان برای آنها فراهم شده است که از سایت اصلی رایانه کمک به ثبت سرویس برای دستگاه خود اقدام کنند، تا در اسرع وقت کارشناسان فنی ما با آنها تماس گرفته و هماهنگی های اولیه صورت گیرد.

سایت دانلود نرم افزار های کاربردی رایانه کمک

سرویس بعدی که شرکت رایانه کمک برای کاربران خود فراهم آورده، سایت مخصوص دانلود نرم افزار‌های ضروری کامپیوتری و موبایل است. پس از وارد شدن به سایت دانلود رایانه کمک، می ‌توانید از دسته بندی های مختلف قویترین برنامه مرتبط به آن موضوع را مشاهده کنید، به عنوان مثال (دسته بهترین شبیه ساز های برای کامپیوتر بهترین برنامه نصب درایورهای رایانه، قویترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات و غیره) که برای شما آماده شده است.
در واقع هدف اصلی ساخت این وبسایت راهنمایی و خدمت رسانی به کاربرانی بود که به دنبال بهترین برنامه ها در زمینه ای مختلف مانند (اسکن کردن استاد، آنتی ویروس ها، برنامه های ریموت از راه دور برای رفع مشکل کامپیوتر و موبایل و غیره) هستند که در طول سال ها به یک سایت منبع برای دانلود نرم افزارهای کاربردی گوشی موبایل و کامپیوتر تبدیل شده است.

سایت دانلود نرم افزار های کاربردی رایانه کمک
شما می‌توانید آخرین ورژن و جدید ترین نرم افزار های مرتبط به نوع فعالیت خود را از سایت ما دانلود کرده و از طریق بخش آموزش نصب نرم افزار، آن را به ساده ترین روش نصب کنید. همچنین اگر در هر قسمت از دانلود، نصب، کرک یا استفاده از هر نرم افزاری با مشکل خاصی روبرو شدید، از طریق بخش نظرات به صورت شبانه روزی با خدمات کامپیوتری آنلاین ما در ارتباط باشید.

مطالب آموزشی در وبسایت اصلی رایانه کمک

بسیاری از کاربران به صورت 24 ساعته با مجموعه ما در ارتباط هستند که باعث می ‌شود در پایان هر روز کارشناسان بخش پاسخگویی به سوالات و ایرادات کامپیوتری، هزاران مشکل را رفع کرده باشند، حالا تیم فنی رایانه کمک با در دست داشتن دیتایی بزرگی از سوالات کاربران سعی می ‌کند، شایعترین ایرادات را دستچین کرده و در مورد آنها مقالات آموزشی و کاربردی را درون وبلاگ های خود قرار دهد تا کاربران بتوانند به صورت رایگان از آنها بهره مند شوند.
از این جهت دو وبلاگ اصلی رایانه کمک که در این حوزه فعالیت می‌کنند، blog.rayanekomak.com و blog.rayanehkomak.com هستند که با وارد شدن به آنها می ‌توانید از زیر شاخه های اصلی، محتوا آن بخش را مشاهده کنید و از بخش نظرات درون آنها با ما در ارتباط باشید و با مشاوره ای که از راه دور به شما داده می ‌شود به رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه خود اقدام کنید.

مطالب آموزشی در وبسایت اصلی رایانه کمک

هدف شرکت رایانه کمک خلق ارزش و رفع تمامی مشکلات و سوال های کاربران در همه زمینه های (شبکه، ارز دیجیتال، سامانه VOIP، پرینتر، موبایل، کامپیوتر و غیره) می‌توانید با ما از طریق شماره های 9099071540 یا 0217129 در ارتباط باشید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من گوشیم یهو هنگ کرد دیگه روشن نشد به صورت اتفاقی با رایانه کمک تماس گرفتم و تا اخر که گوشیم اوکی بشه و من راضی باشم همراهم بودن؛ بعد رفتم تو سایتشون مطالب اموزشیشون رو نگاه کردم واقعا تیم حرفه ای و خوبی دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا