قطعات کامپیوتر

جدید ترین کارت گرافیک ایسوس GeForce GTX 1070 DUAL معرفی شد

جدید ترین کارت گرافیک ایسوس GeForce GTX 1070 DUAL معرفی شد و طبق مشخصات فنی اعلام شده این کارت Vga مجهز به طراحی برد PCB جدید بوده  و به یک سیستم خنک کننده بر پایه دو فن قدرتمند بهرمند شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک ایسوس GeForce GTX 1070 DUAL

ایسوس پنجمین کارت گرافیک اختصاصی خود بر پایه کارت GeForce GTX 1070 را معرفی کرد. کارت گرافیک GTX 1070 DUAL  با شماره مدل DUAL-GTX1070-O8G معرفی شده است که در ادامه با جزییات بیشتری از این کارت گرافیک آشنا خواهید شد.

خنک کنندهکارت گرافیک ایسوسGeForce GTX 1070 DUAL از یک پوشش و لایه محافظ زیبا برخوردار است که ما را به یاد طراحی‌ های صورت گرفته برای سری مادربرد های X99 II و Z170 کمپانی ایسوس می‌اندازد. از سوی دیگر ایسوس اعلام کرده است استفاده از این کارت گرافیک در کنار مادربرد های X99-A II، علاوه بر بهبود عملکرد، موجب زیبایی سیستم کاربران نیز خواهد شد.

کارت گرافیک ایسوس GeForce GTX 1070 DUAL

برد PCB این کارت گرافیک درست مشابه با کارت گرافیک STRIX GTX 1070 کمپانی ایسوس طراحی شده است و از یک کانکتور 8 پین نیز برخوردار است. کارت گرافیک GTX 1070 DUAL ایسوس، همچنین از سرعت هسته اورکلاک شده 1582 مگاهرتز در حالت پایه و سرعت 1771 مگاهرتز در حالت Boost بهره می ‌برد. سرعت حافظه GDDR5 این کارت گرافیک نیز دست نخورده باقی مانده است و همچنان 8.00 گیگاهرتز است.

سیستم خنک کننده این کارت از دو فن قدرتمند موسوم به Wing-Blade تشکیل شده است که با توجه به ادعای ایسوس می ‌تواند جریان هوای بسیار خوبی را ایجاد نماید. این کارت گرافیک همچنین با فناوری‌هایی نظیر Auto-Extreme (تولید خودکار و تمام مکانیزه محصول) و Super Alloy Power II (استفاده از فرمولاسیون جدید برای آلومنیوم به کار رفته در مراحل تولید) همراه شده است تا کیفیت و اعتماد پذیری بالایی را فراهم آورد.

کارت گرافیک ایسوس GeForce GTX 1070 DUAL

ایسوس همچنین این کارت گرافیک جدید خود را با قابلیت‌ هایی نظیر GPU Tweak II و Xsplit Gamecaster همراه کرده است تا امکان استریم کردن گیم ‌پلی بازی‌ ها با عملکرد بسیار خوبی صورت بگیرد. فناوری NVIDIA ANSEL برای استفاده از روشی جدید در ثبت تصاویر (اسکرین شات) از بازی ‌ها و NVIDIA GameWorks برای دسترسی به یک گیم‌ پلی نرم و بدون افت فریم از دیگر قابلیت ‌های موجود در این کارت گرافیک است.

لیست قیمت کارت گرافیک

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد  کارت گرافیک ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    این کارت گرافیک شرکت ایسوس طراحی خیلی زیبایی داره و بدون شک مخصوص سیستم های گیم طراحی شده من خیلی دوست دارم تا سیستمی بگیرم که از این کارت گرافیک روش وجود داشته باشه ولی خوب حتما این سیستم قیمت خیلی بالایی خواهد داشت .این کارت گرافیک دو تا فن داره که باعث میشه تا داغ نکنه و علاقه مندان به بازی های کامپیوتری بتونن ساعت ها با این کارت گرافیک بازی کنند.

  2. ایسوس همیشه بی نظیری من عاشق کارت گرافیک های حرفه ای و گیمینگ ایسوس هستم حتماً جدید ترین کارت گرافیک ایسوس GeForce GTX 1070 DUAL به بازار بیاد کارت وی جی ای رو عوض میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا