اخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

دوربین هوآوی آنر وی آر دارای قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری 360 درجه ای

دوربین هوآوی آنر وی آر دارای قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری 360 درجه ای می باشد که به تازگی توسط کمپانی Huawei معرفی و رونمایی شده است همچنین این دوربین Huawei به نوعی طراحی شده است که مناسب برای گوشی موبایل های هوشمند می باشد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

وربین هوآوی آنر وی آر

لیست قیمت دوربین عکاسی

کمپانی هوآوی دوربین عکاسی جدیدی به نام آنر وی ‌آر (Honor VR Camera) معرفی کرد. این دوربین در واقع یک دوربین 360 درجه برای گوشی موبایل ‌های هوشمند است که با همکاری هوآوی و insta360 ساخته شده است. دوربین هوآوی آنر وی ‌آر از عکس‌ برداری 3K و استریم زنده پشتیبانی می ‌کند. همچنین کاربران می ‌توانند ویدیو های 360 درجه ‌ای ثبت ‌شده را با استفاده از اپلیکیشن مخصوصی که توسط اینستا 360 توسعه داده شده است، ذخیره کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

وربین هوآوی آنر وی آر

تا کنون اطلاعاتی هم چون قیمت و زمان عرضه ‌ی دوربین عکاسی آنر وی ‌آر منتشر نشده است. البته کمپانی هواوی اعلام کرده است که این دوربین را به‌ صورت بین ‌المللی به فروش خواهد رساند.

وربین هوآوی آنر وی آر

همچنین فعلا مشخص نیست که ویدیوهای ضبط ‌شده با ایندوربینبا چه رزولوشنی ذخیره می ‌شوند؛ علاوه بر این مشخص نیست که آیا می‌ توان از این دوربین در کنار گوشی موبایل‌ های هوشمند سایر کمپانی ‌ها استفاده کرد یا خیر. در هر صورت با توجه به این موضوع که کنگره‌ ی جهانی گوشی موبایل 2017 تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد، به ‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد دوربین آنر وی ‌آر منتشر خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین 360 درجه هوآوی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اینکه دوربین هوآوی آنر وی آر به گوشی موبایل ها متصل میشه خیلی می تونه کارآمد باشه ولی فک نکنم به جز اسمارت فون های هوآوی با گوشی موبایل های عکسبرداری و فیلمبرداری 360 درجه ای دیگه کار کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا