قطعات کامپیوتر

رم پاتریوت Viper Elite DDR4 قدرتمند اما ارزان

رم پاتریوت Viper Elite DDR4قدرتمند اما ارزان بوده و برای کاربران و علاقه مندانی که به دنبال رم هایی با فرکانس و قدرت بالا اما در عین حال قیمتی کم هستند مناسب است. حافظه های رم DDR4 به همراه فرکانس و قدرت بالا،به سمت رم های DDR3 هجوم آوردند. تنها مشکل اصلی این حافظه ها قیمت بالای آنها بوده و هست.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

رم پاتریوت Viper Elite DDR4

بسیاری از کاربران علاقمند به خرید رم های DDR4 در کنارپردازندههای نسل ششم،پنجم و چیپست های جدید هستند اما واقعیت در آن است که قیمت تمام شده آنها از توجیه اقتصادی خرید می کاهد. همانطور که هر فناوری تازه وارد در مرور زمان دستخوش تغییرات میگردد،حافظه های رم DDR4 نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اینک زمان کاهش قیمت نسبی آنها رسیده است.

درست همین چند روز پیش بود که پاتریوت (Patriot) از سری جدید و ارزان قیمت حافظه های سالید (SSD) خود پرده برداشت. این کمپانی اینک به معرفی یک خانواده جدید از حافظه های رم DDR4 پرداخته است که دارای اررش خرید بالا و قیمت مناسب است.” Viper Elite” نام جدیدترین سری از محصولات پاتریوت است که در 3 رنگ متفاوت عرضه میگردد. این رم ها در پکیج های (2×4)،(2×8)،(2×16)،و در نهایت (4×16) عرضه خواهد شد. ولتاژ این رم ها بین 1.2~1.35 ولت است.

رم پاتریوت Viper Elite DDR4

“لس هنری” از مدیران پاتریوت درباره این خانواده گفت : سری Viper Elite از قواعد قیمت گذاری محصولات مشابه پیروی نمی کند. مشتریان پاتریوت اینک میتوانند با پرداخت هزینه ها کمتر به آخرین تکنولوژی حافظه های رم دسترسی پیدا کنند. تمامی رنگ ها به جز اسلات های خاکستری،از فرکانس 3000 مگاهرتز پشتیبانی میکنند و مدل خاکستری رنگ نیز از فرکانس 3200 مگاهرتز برخوردار است.رم کامپیوترViper Elite از 18 نوامبر در دسترس خواهند بود و شروع قیمت آنها از 52 دلار است. این حافظه ها دارای ظاهری زیبا و مدرن هستند که به وسیله یک سینک فلزی دمای آنها کنترل خواهد شد.

لیست قیمت رم پاتریوت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا