اخبار تکنولوژیاخبار لپ تاپ

رونمایی از لپ تاپ و تبلت سرفیس جدید مایکروسافت

روز گذشته مایکروسافت از دو محصول جدید خود یعنی لپ تاپ سرفیس گو و تبلت هیبریدی سرفیس پرو ایکس رونمایی کرد. تبلت جدید مایکروسافت با تراشه SQ2 عرضه خواهد شد و این عمده ترین تفاوت آن با نسل قبلی تبلت مایکروسافت است. لپ تاپ جدید این شرکت هم با نام Surface Laptop Go ارزان ترین مدل لپ تاپ در بین سری سرفیس محسوب خواهد شد و طراحی آن تفاوتی با مدل های قبلی این خانواده ندارد.

دو محصول جدید مایکروسافت تبلت سرفیس پرو و لپ تاپ سرفیس گو

لیست قیمت لپ تاپ مایکروسافت

لپ تاپ سرفیس گو مایکروسافت

این لپ تاپ مایکروسافت که از نسل دهم پردازنده Core i5 اینتل بهره مند است از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود. نمایشگر این لپ تاپ 12.4 اینچ بوده و حاشیه های بسیار باریک و رزولوشن آن هم 1536 در 1024 است. این لپ تاپ سبک دارای 1.1 کیلوگرم وزن است. کیبورد این مدل دارای کلیدهای با ارتفاع 1.3 میلی متر است و کاربران در حین استفاده حس خوبی از کار با آن دارند. حسگر اثر انگشت این لپ تاپ هم در دکمه پاور آن قرار دارد. حافظه رم این مدل 16 گیگابایت است و از 256 گیگابایت حافظه داخلی هم پشتیبانی می کند. با هر بار شارژ کردن این لپ تاپ تا 13 ساعت می توان از آن استفاده نمود. قیمت مناسب این لپ تاپ 549 دلار بوده و از 13 اکتبر به بازار روانه خواهد شد.

لپ تاپ سرفیس گو مایکروسافت

سرفیس جدید مایکروسافت مدل پرو ایکس

تراشه به کار رفته در تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro X مبتنی بر اسنپ دراگون Gen 2 8cx است و با همکاری کوالکام ساخته شده. مایکروسافت اعلام کرده است که این تراشه بیشترین سرعت را در بین رقبای خود داشته و کمترین میزان مصرف انرژی را دارد. باتری این تبلت با هر بار شارژ کامل تا 15 ساعت تمام شارژ این تبلت را تامین می کند. نمایشگر 13 اینچی این تبلت دارای رزولوشن 2880 در 1920 است و از قلم سرفیس پن هم پشتیبانی می کند. این تبلت در چند مدل با حافظه رم مختلف 8 و 16 گیگابایت و حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. این تبلت هم از 13 اکتبر چیزی حدود دو هفته آینده با قیمت پایه 999 دلار به بازار روانه خواهد شد.

تبلت سرفیس پرو ایکس مایکروسافت

برعکس لپ تاپ جدید مایکروسافت که فقط قیمت پایه خود را اعلام کرده بود تبلت سرفیس پروایکس قیمت کلیه مدل های خود را اعلام کرده است. مدل 128 گیگابایت حافظه SSD با 8 گیگابایت رم 999 دلار، مدل 256 گیگابایت حافظه SSD با 8 گیگابایت رم 1299 دلار، مدل 256 گیگابایت حافظه SSD با 16 گیگابایت رم 1499 دلار و مدل 512 گیگابایت حافظه SSD با 16 گیگابایت رم 1799 دلار اعلام شده است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من حساب کردم قیمت میشه حدودا 30 تومن، و این ارزانترین هستش://// درسته که سرفیس عالیه و منم نقاشی گرافیک انجام میدن اما واقعا توانایی خرید ندارم و ترجیح میدم استوک بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا