گوناگون

رونمایی گوگل از Android Experiments مخصوص اندرویدیها

رونماییگوگل از Android Experimentsمخصوص اندرویدیها می باشد که خلاقانه و متفاوت ترین اپ های اندروید را گردآوری کرده است.برای بهتر به نمایش گذاشتن کارهای فوق العاده ای که می توان به وسیله سیستم عامل اندروید انجام داد، گوگل امروز از Android Experiments پرده برداشت. این وبسایت قرار است نمایش دهنده جمعی از خلاقانه ترین و متفاوت ترین اپ ها و بازی های سیستم عامل اندروید باشد، چه رویساعت هوشمندو چه روی موبایل ها و تبلت ها.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

رونمایی گوگل از Android Experiments مخصوص اندرویدیها

در حال حاضر ۲۰ پروژه انتخاب شده اند و به عنوان تجربه های اندرویدی الهام بخش درون سایت قرار گرفته اند. از اپلیکیشن های مخصوص دوربین گرفته تا بازی های پازلی و مینیمالیستی.

در واقع پروژه Android Experiments را می توان همتایی برای Chrome Experiments دانست که سال ۲۰۰۹ آغاز به کار کرد. کاربران در سایت های گوگل می توانند بهترین و جذاب ترین پروژه های ممکن را برای پلتفرم خود مشاهده کرده و نسبت به نصب و دانلود آن اقدام کنند.

رونمایی گوگل از Android Experiments مخصوص اندرویدیها

به نظر می رسد که گوگل، حالا تمرکز بیشتری روی اندروید، موتور جستجو و یوتوب دارد و می خواهد تمام هوش و حواس خود را به این ۳ بخش اختصاص دهد. اوایل امروز نیز خواندیم که یکی از استودیوهای مطرح گوگل نیز از شرکت جدا شد تا به صورت مستقل کار خود را پیش بگیرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    رونمایی گوگل از Android Experiments مخصوص اندرویدیها می باشد که خلاقانه و متفاوت ترین اپ های اندروید را گردآوری کرده است.برای بهتر به نمایش گذاشتن کارهای فوق العاده ای که می توان به وسیله سیستم عامل اندروید انجام داد، گوگل امروز از Android Experiments پرده برداشت. این وبسایت قرار است نمایش دهنده جمعی از خلاقانه ترین و متفاوت ترین اپ ها و بازی های سیستم عامل اندروید باشد، چه روی ساعت هوشمند و چه روی موبایل ها و تبلت ها.

  2. همانطور که در ای تی بازار می خوانیم و می بینیم گوگل همچنان پروژه های کاری خود را افازایش می دهد تا بتواند به خوبی پیشرفت داشته باشد و شاید در زمانی نه چندان دور تمام زندگی مردم را در دستان گوگل ببینیم
    گوگلی که توانسته خیلی از مسائل را تحت پوشش خود قرار دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا