گجت

ساعت هوشمند Sequent با حرکت بدن شما شارژ می شود

کمپانی Sequent با طراحی ساعت هوشمند جدیدی توانست خود را در بازار های گجت پوشیدنی مشهور کند،ساعت هوشمند Sequent از انرژی حرکات بدنی شما استفاده خواهد کرد و نیازی به باتری ندارد همچنین این اسمارت واچ می تواند در مواقع ورزش ضربان قلبتان را نیز کنترل کند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند Sequent

لیست قیمت ساعت هوشمند

یکی از مشکلات اصلی ساعت های هوشمند تا به امروز باتری و مصرف آن بوده است در این میان کمپانی Sequent اسمارت واچی را طراحی کرده که باتری آن می تواند با استفاده از انرژی جنبشی، خود به خود شارژ شود.

ساعت هوشمند Sequent

سیستم باتری ساعت هوشمند Sequent به گونه‌ای طراحی شده که با حرکت کاربر (همانند حالتی که از یک ساعت استاندارد استفاده می ‌کنید) به صورت خودکار شارژ می ‌شود. به علاوه، این اسمارت واچ همراه با ویژگی‌ های عادی دیگرگجتهای پوشیدنی هم چون سنسور ضربان قلب، ردیاب ورزشی، جی پی اس، بلوتوث و سیستم اعلانات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ساعت هوشمند Sequent

مهم ‌ترین سوال در رابطه با منبع انرژی جنبشی برای یک ساعت هوشمند، مدت زمانی‌ است که باتری آن بدون حرکت ساعت یا حرکت آهسته پیش از خاموش شدن دستگاه، دوام می ‌آورد. به علاوه، در این حالت چه مقدار زمان طول می‌ کشد تا ساعت هوشمند به صورت کامل شارژ شود… هرچند، شاید از خود بپرسید اگر انرژی جنبشی می ‌تواند یک منبع قابل اعتماد برای ساعت های هوشمند باشد، چرا کمپانی‌ های بزرگ آن را آزمایش نکرده ‌اند!!!

ساعت هوشمند Sequent

لازم به ذکر است علاقمندان می ‌توانند با مراجعه به وب‌ سایت کیک استارتر، با پرداخت 189 دلار ساعت هوشمند Sequent را پیش خرید کنند. به گفته سازندگان ساعت هوشمند Sequent این گجت پوشدنی در صورت تولید با قیمت 438 دلار روانه بازار خواهد شد، به همین دلیل قیمت فعلی را می‌ توان یک تخفیف قابل توجه در نظر گرفت.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند Sequent برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا باتری ساعت هوشمند ها خیلی زود تموم میشه و من بخاطر همین مشکل ترجیح میدم از اسمارت واچ ها استفاده نکنم ولی ساعت هوشمند sequent نظرمو عوض کرد,خبر جدیدی بود با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا