اخبار تکنولوژی

عرضه گوشی موبایل هوآوی پی 40 پرو در فروردین 99

با توجه به خبرهای منتشر شده در وب سایت های خبری، کمپانی هوآوی تصمیم دارد در 7 فروردین سال 99 جدیدترین گوشی موبایل های خود را رونمایی و معرفی نماید، اما مشخصات فنی جدیدترین گوشی های سری P40 این شرکت از طریق یک وب ‌سایت کره ‌ای فاش شد.

گوشی موبایل هوآوی پی 40 پرو

لیست قیمت گوشی موبایل

طبق ویژگی هایی که تاکنون از گوشی موبایل هوآوی پی 40 پرو منتشر شد، می توان گفت: این گوشی هوشمند با داشتن ظاهری زییا و ضخامتی کم، قطعا برای پرچمداران برند های سامسونگ، سونی، ال جی رقیبی جدی خواهد شد، چرا که به راحتی می تواند نظر خریداران را به خود جلب کند.

گوشی موبایل هوآوی پی 40 پرو در بازار آی تی

مشخصات فنی فاش شده تلفن هوشمند هوآوی P40 Pro نشان می دهد این اسمارت فون به صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره مند شده است؛ همچنین تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به 518 پیکسل در هر اینچ خواهد رسید.

گوشی موبایل هوآوی پی 40 پرو مجهز به دوربین پنج گانه :

در بالای سمت چپ نمایشگر گوشی هوآوی پی 40 پرو حفره ای به شکل کپسول تعبیه شده است، که میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همراه لنز 3D ToF خواهد بود، البته دوربین اصلی این گوشی هوآوی به صورت پنج‌ گانه طراحی شده، که همین ویژگی توانسته آن را در میان طرفداران برند هوآوی محبوب کند. لازم به ذکر است سنسور اصلی این دوربین 52 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 40 مگاپیکسلی CINE، لنز پریسکوپی، سنسور 8 مگاپیکسلی و لنز 3D ToF همراهی می ‌شود.

گوشی موبایل هوآوی پی 40 پرو با دوربین حرفه ای

کارهای پردازشی جدیدترین گوشی هوشمند هوآوی برعهده چیپست کایرین 990 5G خواهد بود و فضای ذخیره سازی آن را نیز 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل می دهد. کمپانی هوآوی برای پرچمدار خود باتری 5500 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته است که می تواند از فناوری شارژ سریع سیمی 50 واتی و شارژ وایرلس 27 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت موبایل هوآوی سری پی 40 پرو

طبق خبرهای فاش شده جدیدترین گوشی موبایل هوآوی قرار است در سه مدل با نام های P40 Pro، P40 Pro PE و P40 با قیمت حدودا 1299 دلار راهی بازار موبایل شود، حال باید دید بعد از عرضه رسمی قیمت این تلفن های هوشمند چقدر خواهد بود؛ البته اسمارت فون های هوآوی همیشه نسبت به عملکردی که دارند با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسند.

لیست قیمت گوشی موبایل هوآوی

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام ممنون از اخبار عالی آی تی بازار. من هانر 9 ایکس دارم. واقعا گوشی فوق العاده ایه. این گوشی رو با بهترین قیمت بازار خریدم. و از خریدش واقعا راضی هستم. پیشنهاد می کنم حتما گوشی های هواوی و هانر رو تو اولویت خریدتون قرار بدین چون قیمتشون به نسبت سامسونگ ، سیائومی و ایفون خیلی خیلی مناسب تره. تو این اوضاع بازار هم که نمیشه از بازار گوشی خرید و قیمت ها خیلی نوسانی هستند ، بهتره برین سراغ سایت های اینترنتی معتبر برای خرید گوشی. موفق و پیروز باشین

    1. سلام . صدریه خانم من میخوام از هاکان موبایل بخرم این گوشی رو. میگن سایت خوبیه و قیمتهاش از همه پایین تره. اما واقعیتش من می ترسم. تا الان خرید اینترنتی نداشتم. اونم خرید اینترنی گوشی.میشه در مورد فروشگاه هم راهنمایی کنید. بنظرتون کدوم فروشگاه بهتره؟

  2. بنظرم گوشی موبایل های هوآوی هم قیمتشون نسب به موبایل های دیگه بهتره هم کمتر هنگ می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا