قطعات کامپیوتر

فروش سری جدید هدست پلی استیشن گلد وایرلس سونی تا چند روز آینده

با توجه به اعلام کمپانی Sony هرآنچه که خریداران در مورد نسخه قبلی هدست سونی PlayStation Gold Wireless انتظار داشتند در سری جدید این محصول موجود می باشد با این تفاوت که این هدست به طراحی جدیدتری نیز بهره‌ مند شده است تا گیمرها در هنگام اجرای بازی ‌های طولانی مدت دچار خستگی نشوند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هدست جدید سونی گلد وایرلس PS4

لیست قیمت هدست

میکروفون پنهان شده مجهز به نویز کنسلینگ در هدست پلی استیشن گلد وایرلس سونی سبب خواهد شد تا کاربران به طور قابل توجهی با هم تیمی ‌ها و رقیبان خود ارتباط برقرار کنند. همچنین در سری جدید هدست PlayStation Gold Wireless تجربه صوتی به لطف سیستم صدای فراگیر مجازی های فای 7.1 همراه با بازی‌ های سازگار قدرتمندتر شده است.

هدست سونی

هدست پلی استیشن Gold Wireless جدید سونی با مجهز بودن به کابل صوتی 3.5 میلی ‌متری استاندارد می تواند با سایر دیوایس ‌ها و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر سازگار شود علاوه بر این طراحی این هدست به گونه ای است که باعث می شود در هنگام استفاده از هدست پلی استیشن VR دغدغه ای نداشته باشید و مشکلی با استفاده هر دو آن ‌ها با یکدیگر نیز نخواهید داشت.

هدست پلی استیشن سونی

گیمرها می توانند اپلیکیشن Headset Companion App را بر روی هدست پلی استیشن گلد وایرلس جدید سونی دانلود کنند و از حالت های سفارشی صدا که برای تجربه عالی و بدون نویز صدا در بازی ‌ها طراحی شده‌اند استفاده کنند. لازم به ذکر است هدست سونی PlayStation Gold Wireless چند روز آینده با قیمت 99.99 دلار دربازار قطعات کامپیوتر به فروش خواهد رسید.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هدست سونی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا