قطعات کامپیوتر

فروش کارت گرافیک انویدیا GeForce GT 930 با قیمت ارزان

فروش کارت گرافیک انویدیا GeForceGT 930 با قیمت ارزان در اوایل سال 2016 میلادی آغاز خواهد شد و این کارت گرافیک جدید برای تماشای ویدئو های 4K بسیار مناسب خواهد بود. با اینکه پردازنده گرافیکی مجتمع لپ‌ تاپ ‌ها و حتی CPU کامپیوتر های رومیزی، برای بسیار از ما کافی هستند، اما واقعیت این است که داشتن یک کارت گرافیک مجزا، نه تنها امکان اجرای بازی‌ ها را به شما می‌ بخشد، بلکه تجربه شما از ویرایش تصاویر، تماشای ویدئو های با کیفیت و حتی وبگردی را بهبود می ‌بخشد. طبق تازه ‌ترین شایعات، انویدیا محصول جدید اما ارزان قیمتی را برای اوایل سال 2016 تدارک می ‌بیند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

انویدیا GeForce

از آنجایی که اغلب کارت ‌های گرافیک مستقل، قیمت بالایی دارند، بسیاری از کاربران معمولی به پردازنده گرافیکی مجتمع بسنده می‌کنند، اما در این میان هستند کاربرانی که خواستار بهبود کارایی گرافیکی کامپیوتر‌ هایشان، آنهم با صرف هزینه کمی هستند. اگر شما هم جزو این دست از کاربران هستید و خواهان کارایی بالا‌تر ازپردازندهگرافیکی مجتمع هستید، ظاهراً انویدیا محصول ویژه‌ای برای شما دارد. طبق شایعات، انویدیا اوایل سال 2016 پردازنده گرافیکی رده پایین GeForce GT 930 را عرضه می ‌کند. جالب‌ تر آنکه، این محصول می‌ تواند در چندین گونه مختلف و با پیکربندی‌ های متفاوتی عرضه شود. آخرین محصول این چنینی انویدیا، GT 730 بود که در سه گونه عرضه شد، از این رو GeForce GT 930 جایگزینی تازه نفس برای کارت‌ های ارزان قیمت GT 730 و GT 630 خواهد بود.

کارت گرافیک انویدیا GeForce GT 930

هم اکنون آخرین معماری پردازنده گرافیکی انویدیا، Maxwell است و به گفته شایعات، حداقل یکی از گونه‌ های GT 930 مبتنی بر نسل اول و یا دوم این معماری پر آوازه و بسیار موفق خواهد بود. از آنجایی که شایعات مروبط به این محصول در حال حاضر بسیار محدود هستند، از ذکر مشخصاتی که به این پردازنده گرافیکی نسبت داده می‌شود، صرف نظر می‌کنیم و منتظر خبرهای بعدی می‌ مانیم. در هر حال اگر شایعات درست باشند، GeForce GT 930 یک انتخاب مناسب برای تماشای ویدئوهای 4K، کار با نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ، اجرای بازی ‌های قدیمی برای کودکان و استفاده‌ های معمول نظیر وب ‌گردی خواهد بود. احتمالاً اینکارت گرافیکنیازی به کانکتور تغذیه جداگانه نخواهد داشت. همین شایعات، قیمت کارت ‌های مبتنی بر GT 930 را 60 دلار آورده اند.

کارت گرافیک انویدیا GeForce GT 930

لیست قیمت کارت گرافیک

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید به همه.این کارت گرافیک جدید انویدیا GeForce GT 930 برای گیمر های حرفه ای و کسانی که میخوان بازی هایی با کیفیت ولذت خیلی بیشتری روتجربه کنن مناسبه . این کارت گرافیک امکان وبگردی با لپ تاپ های حتی ضعیف رو فراهم میکنه.این کارت گرافیک امیدوارم با همین قیمت ارزان ومناسبوارد بازار بشه .کارت گرافیک های انویدیاکیفیت خیلی عالی ای دارن. ممنون از سایت و اخبار گوناگونتون.

  2. با سلام خدمت شما
    فروش کارت گرافیک انویدیا GeForce GT 930 با قیمت ارزان که این کارت گرافیک یک کارت گرافیک مناسب است و برای همه ی سیستم ها مناسب است.این کارت گرافیک با قیمت 60 دلار عرضه می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا