موبایل

فروش گوشی موبایل سونی ایکس زد 2 پریمیوم از 8 مرداد

کمپانی سونی یکی از حرفه ای ترین اسمارت فون های خود را در ماه آوریل به لیست قیمت محصولات خود اضافه نمود؛ ولی اعلام نشدن قیمت این تلفن هوشمند، سبب شد آن در بازار موبایل به فروش نرسد. هم اکنون پس از مدت ها چشم انتظاری قیمت موبایل XZ2 Premiu به صورت رسمی اعلام شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

موبایل سونی ایکس زد 2 پریمیوم

لیست قیمت گوشی موبایل

قیمت گوشی موبایل سونی XZ2 پریمیوم هم اکنون در بازار موبایل برابر با 999.99 دلار می باشد، اگرچه این گوشی با قابلیت های منحصر به فردی که دارد می تواند کاربران زیادی را جذب خود کند اما قیمت آن از نظر خریداران بازار موبایل آمریکا بسیار گران اعلام شده است.

موبایل سونی

از مشخصات فنی گوشی موبایل XZ2 Premium می توان به پردازنده اسنپدراگون 845 در کنار صفحه نمایش 5.8 اینچی با کیفیت 4k و پشتیبانی از محتوای HDR که از جنس LCD است، اشاره کرد. همچنین حافظه داخلی این گوشی سونی برابر با 64 گیگابایت (قابل ارتقاء از طریق مموری کارت) و رم آن نیز 6 گیگابایت است، پشتیبانی از شارژ بی سیم نیز یکی دیگر از قابلیت های این موبایل خواهد بود.

گوشی موبایل سونی

دوربین دوگانه موبایل  سونی ایکس زد 2 پریمیوم برابر با 19 و 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز 13 مگاپیکسل می باشد، لازم به ذکر است باتری 3540 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید نسخه 8.0 اوریو این موبایل می تواند آن را رقیب جدی مویابل سامسونگ گلکسی اس 9 کند.

موبایل سونی XZ2 Premium

یکی از قابلیت های منحصر به فرد موبایل سونی XZ2 Premium گواهینامه IP65/68 ضد آب و گرد و غبار است که آن را در بازار موبایل محبوب خواهد کرد. طبق اعلام شرکت Sony فروش موبایل ایکس زد 2 پریمیوم از 30 جولای (8 مرداد) آغاز می شود؛ اما علاقمندان می توانند هم اکنون این گوشی را در وب سایت آمازون به همراه یک جفت هدفون Xperia Ear Duo پیش خرید کنند.

لیست قیمت گوشی موبایل سونی

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل سونی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خرید موبایل سونی ایکس زد 2 پریمیوم به صورت اینترنتی انجام میشه! دوربین دوگانه این گوشی فوق العادست کاش سامسونگ هم برای پرچمداراش همچنین دوربین هایی رو در نظر می گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا