آموزش و ترفند

اپلیکیشن سیگنال قابلیت استوری را اضافه کرد

اپلیکیشن پیام رسان ایمن سیگنال سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 2021 پس از افزایش آگاهی مردم نسبت به حفظ حریم خصوصی شاهد افزایش چشمگیر کاربران خود بود. اکنون Signal بیش از 40 میلیون کاربرفعال دارد. سیگنال همانند دیگر پیام رسان های محبوب جهان بر روی زیرساخت ها و ویژگی های جدید، برای پشتیبانی از کاربران خود سرمایه گذاری می کند تا کیفیت اپلیکیشن خود را افزایش دهد.

قابلیت استوری برای سیگنال

پس از یک آزمایش کوتاه در نسخه بتا، Signal Stories برای همه کاربران سیگنال منتشر شد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تصاویر، ویدیوها و متن هایی را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند که پس از 24 ساعت به طور خودکار ناپدید می شوند. این ویژگی در آخرین نسخه برنامه iOS و اندروید موجود است. در یک علامیه رسمی سیگنال اعلام کرد که قصد دارد به زودی ویژگی Stories را در پلتفرم دسکتاپ خود منتشر کند.

قابلیت استوری برای سیگنال
قابلیت استوری برای سیگنال

استوری سیگنال به کاربران این امکان را می دهد که تصاویر، ویدئو و متن های مورد نظرشان را در پرفایل خود ایجاد و به اشتراک بگذارند، Signal Stories مانند استوری اینستاگرام اجرا می شود. کاربران سیگنال می توانند تصمیم بگیرند که چه کسی می تواند استوری هایشان را ببینند که این ویژگی همانند Close Friends اینستاگرام می باشد. اگر گروهی دارید و می خواهید مطلبی مربوط به آن گروه خاص را اعلام کنید می توانید یک استوری سفارشی نیز ایجاد کنید که تنها در همان گروه به نمایش درمی آید. ممکن است تعجب کنید که چرا یک برنامه پیام رسان مانند سیگنال، Stories را اضافه می کند. این شرکت می گوید که Stories یکی از رایج ترین درخواست ها در میان کاربرانش بوده و به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفت که ویژگی استوری را به پلتفرم خود اضافه کند.

آیا سیگنال ایمن است؟

سیگنال یک برنامه پیام رسان و مکالمه صوتی رایگان است و تمرکز آن بر حریم خصوصی می باشد که در نسخه های اندرید، iOS و دسکتاپ منتشر شده است. برای ورود به سیگنال مانند تلگرام و واتساپ باید شماره موبایلتان را وارد کنید تا به دنیای سیگنال وارد شوید. در برنامه Signal می توانید به صورت تکی یا گروهی با دوستانتان به صورت متن و تماس صوتی یا ویدئویی ارتباط برقرار کنید. در کنار دیگر ویژگی های سیگنال یک ویژگی بزرگ وجود دارد که آن حفظ حریم خصوصی می باشد.

امنیت اپلیکیشن سیگنال
امنیت اپلیکیشن سیگنال

سیگنال به دلیل رمزگذاری سرتاسر و ساختار مستقل خود به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی که توسط یک بنیاد نه یک شرکت فناوری اداره می شود، شناخته شده است. استفاده از سیگنال به دلیل امنیت بالا در میان سیاستمداران و هکرها محبوبیت دارد. ارتباطات روی سیگنال رمزگذاری شده است به این معنا که تنها افرادی که در حال گفت و گو هستند می توانند محتوای آن پیام ها را ببینند نه شخص دیگری. سیگنال پروتکل رمزگذاری را ایجاد کرده که سایر شرکت ها از جمله واتساپ و اسکایپ از آن استفاده می کنند. به زبان ساده می توان گفت سیگنال دارای یک استاندارد طلایی حریم خصوصی است که آن را از دیگر پیام رسان ها متمایز کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا