اخبار تکنولوژیاخبار موبایل

قدرتمندترین دستگاه گلکسی در راه است

بر اساس ویدئویی که سامسونگ به تازگی منتشر کرده است، ظاهرا یک دستگاه قدرتمند سامسونگ در راه است. دیوایسی که خود کمپانی که از آن به عنوان قدرتمندترین دستگاه گلکسی نام برده است. در این ویدئوی تبلیغاتی که شبیه فیلم های دهه هشتاد میلادی ساخته شده است، یک دستگاه جدید از سامسونگ در حال تحویل به مشتری است. سامسونگ وعده داده است که این محصول را در 28 آپریل یعنی تا یکی دو هفته آینده رونمایی کند. بر اساس اعلان های قبلی این شرکت، این محصول قدرتمند می تواندگوشی تاشو یا یک لپ تاپ سامسونگ باشد. البته این حدس و گمان هایی است که وجود دارد. در ویدئوی تبلیغاتی، جعبه ای کوچک در حد و اندازه یک موبایل یا تبلت.

لپ تاپ یا گوشی تاشوی جدید سامسونگ

لیست قیمت تبلت سامسونگ

قدرتمندترین دستگاه گلکسی سامسونگ چه می تواند باشد؟

کمپانی سامسونگ بدون اشاره به نام دستگاه جدید خود، آن را قدرتمندترین گلکسی توصیف کرده است. با وجود اینکه جعبه دستگاه کوچک به نظر می ‌رسد، احتمال می‌ رود یک تبلت Galaxy Book در راه باشد. چرا که بعید است سامسونگ آماده رونمایی از یک گوشی موبایل سامسونگ از نوع گلکسی فولد ۳ باشد. سکانس پایانی ویدیو هم چیزی شبیه به لپ تاپ را نشان می ‌دهد. اتفاقا از گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ در ماه ‌های اخیر شایعات زیادی منتشر شد. پس احتمال دیدار این دو لپ تاپ سامسونگ را در مراسم Unpacked روز هشتم اردیبهشت، زیاد است.

قدرتمندترین دستگاه گلکسی سامسونگ چه می تواند باشد

این دو  لپ تاپ ‌ ۱۳ و ۱۵ اینچی سامسونگ مبتنی بر ویندوز ۱۰ می باشند. همچنین انتظار می‌ رود مدل Pro 360 از قلم دیجیتال S Pen هم پشتیبانی کند. قابلیت اتصال به شبکه 5G از دیگر ویژگی مورد انتظار آنها است. از طرفی هم شاید حاصل همکاری AMD با سامسونگ را نیز در این رویداد شاهد باشیم. مثلا استفاده از AMD GPU به جای قطعات سخت افزاری اگزینوس! با همه این توصیفات قدرتمندترین Galaxy سامسونگ هر چه که باشد، ارزش انتظار کشیدن را دارد.

مراسم هیجان انگیز رونمایی از محصول جدید سامسونگ

همانطور که خود سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده است، مراسم رونمایی از محصولات جدید آن 28 آپریل خواهد بود. احتمال می رود که در این مراسم سامسونگ از گوشی موبایل منعطف جدید خود رونمایی کند. هرچند در کنار آن گمانه زنی هایی هم وجود دارد که این محصول جدید یک تبلت قدرتمند باشد. همچنین دو لپ تاپ جدید سامسونگ به احتمال خیلی زیاد در این مراسم رونمایی خواهند شد.

مراسم هیجان انگیز رونمایی از محصول جدید سامسونگ

گلکسی بوک پرو و بوک پرو ۳۶۰ مجهز به سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و پردازنده ‌های Core i5 یا Core i7 خواهند بود. این لپ ‌تاپ‌ ها در مدل‌ های ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی عرضه خواهند شد. همچنین احتمالا با پنل OLED و پشتیبانی از قلم اس پن رونمایی می شوند. البته گفته می ‌شود گلکسی بوک پرو فقط نسخه‌ های LTE و Wi-Fi دارد. برخلاف گلکسی بوک پرو ۳۶۰ که از شبکه 5G هم پشتیبانی می ‌کند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من اول فکر کردم این جعبه، کنسول بازیه، ازونجایی که اپل هم میخواد کنسول بازی تولید کنه، بعید نیست سامسونگ هم بخواد اینکار رو انجام بده تا عقب نمونه، در هر صورت بنظر من برای یک گوشی یا تبلت یا لپ تاپ اینجوری فیلم نمیذاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا