اخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

مادیران تبلت ایکس ویژن ویندوزی XE1080W 10.1 را به بازار معرفی کرد

تبلت ایکس ویژن ویندوزی XE1080Wبا گارانتی شرکت مادیران به بازار معرفی گردید , کارشناسان بازار آی تی ایران معتقدند تبلت های ویندوزی سهم بسیار خوبی را از بازار فروش تبلت ها به خود اختصاص خواهند داد. اما چه دلایل مهمی برای ترجیح یکتبلت ویندوزیبه سایر رقبا وجود دارد؟ باآی تی بازارهمراه باشید تا در ادامه برخی از دلایل را با هم بررسی ‌کنیم و سپس به نقاط ضعف و قوت تبلت ویندوزی جدید شرکت X.VISION بپردازیم.
دربارهبرند X.VISION:
ماديرانبزرگترين سازنده ، توزيع‌ كننده و ارائه‌ دهنده خدمات پس‌ از فروش تجهيزات الكترونيكي در خاورميانه مي‌ باشد . همچنين ماديران از سال 1385 توليد برند X.VISION را آغاز نمود. اين برند ابتدا فعاليت خود را در بخش تلويزيون و پس از آن در زمينه گيرنده‌هاي ديجيتال و هم ‌‌اكنون در بخش مانيتور و تبلت (به عنوان جديدترين محصول اين برند) گسترش داده است. كه البته تبلت ویندوزی X.Vision Tablet XE1080W 10.1 جدیدترين محصول این شرکت است.

Tablet XE1080W

تبلت ایکس ویژن ویندوزی Tablet XE1080W 10.1

Tablet XE1080W تبلت

Tablet X.Vision XE1080W 10.1

Tablet X.Vision XE1080W 10.1

تبلت ایکس ویژن XE1080W

XVision-XE1080W-10"

کیف تبلت 10 اینچ اورجینال ایکس ویژن XE1080W

مشخصات کلیTablet XE1080W:
از مهم ‌ترین مشخصات فنی این تبلت می‌ توان به پردازشگری 4 هسته ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز بر روی چیپ ست Intel Atom Z3735D، دو گیگابایت رم ، 32 گیگابایت حافظه داخلی ، دوربین اصلی و وبکم 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. اینتبلتنمایشگری 10.1 اینچی با رزولوشن 800 × 1280 دارد. این رزولوشن برای نمایشگر تبلت مورد نظر ما تراکم پیکسلی 149ppi را به همراه خواهد داشت.
این تبلت از قابلیت USB OTG پشتیبانی می ‌کند به طوری که کاربران قادرند از طریق کابل مخصوص OTG که در جعبه دستگاه قرار دارد، فلش مموری ها یا سایر دستگاه های مجهز به USB را به این تبلت متصل کنند . وجود شیار microSD امکان افزایش حافظه را برای کاربران فراهم کرده است . این تبلت به یک باتری 7900 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.در ضمن این تبلت ویندوزی به همراه یک داک کیبورد به بازار عرضه شده است. به غیر از کیبورد ، اقلام جانبی دیگری نیز دارد, از قبیل هدفون و کیف مخصوص که در بسته اصلی قرار داده شده است .
چه مزایائی می تواند ما را به خرید تبلت X.VISION XE1080W ترقیب کند؟( نتایج بررسی کارشناسان واحد فنی آی تی بازار )
1- کمپانی هائی می آیند و می روند بویژه در دنیای موبایل این آمدن و رفتن سریع رخ می دهد .نوکیا و پلتفورم های آن، اریکسون و آلکاتل و … را حتما یادتان هست. اما ویندوز پشت تبلت داستان دیگری دارد که به این آسانی ها نمی رود. در دسترس بودن آنهم در دراز مدت می تواند یکی دیگر از مزیتهای خرید تبلت ویندوزی ایکس ویژن محسوب شود . تبلت‌های X.VISION به مدت یك سال تحت گارانتی مادیران و دارای 3 ماه گارانتی تعویض می باشند. این نکته در ابتدای تصمیم به خرید یک آسودگی خیال به کاربر هدیه میکند .
2 – چند کارگی روی صفحه دسکتاپ یکی دیگر از مزیت های تبلت ویندوزی ایکس ویژن بود -مانند صفحه دسکتاپ ویندوز شما به راحتی به چند برنامه هم زمان دسترسی دارید اما در مورد اپل و اندروید باید مراحلی را بگذرانید تا دسترسی سریع به چند کارگی پیدا کنید. در تبلت ویندوزی دو اپ در یک جا حضور دارند و ویندوز را مطابق با تسک مورد نیازتان می چینید. به هر حال دسترسی به اپ ها در ویندوز روی یک صفحه راحت تر از سایر پلتفورم هاست .
3 – تمام مرورگرهای وب روی تبلت ویندوزی X.VISION امتحان شد و بدون اختلال کار کرد -با این تفاوت که روی تبلت ویندوزی درست مانند پی سی و لپ تاپ کار می کنند و آن تجربه را روی تبلت می آورد.
4 – تبلت ایکس ویژن با انجام واقعی کارهای اداری در نرم افزار آفیس خود, مزیت دیگری را به یاد ما انداخت که باید بدان اشاره کرد -اغلب کمپانی ها برای ادامه کار به آفیس محتاجند و نمی خواهند هزینه اضافی نیز پرداخت کنند. وجود آفیس آنهم نسخه کامل آفیس حلال مشکلات یک کارمند در اداره است و با داشتن آفیس کامل روی تبلتی که لپ تاپ می شود، همه چیز به نفع کاربر تبلت ویندوزی می چرخد. وجود نسخه های آفیس روی سایر پلتفورم ها مانند وجود آفیس روی ویندوز به صورت بومی نمی شود و این یک مزیت بزرگ برای دارندگان تبلت ویندوزی است.

مزیت های تبلت های ویندوزی

از لحاظ هزینه نیز وقتی تبلت ویندوزی ایکس ویژن را با آفیس می خرید، برایتان ارزان تر از آفیس روی آی پد و اندروید با همان کارآیی ها می شود.
5 – در هنگام کار با تبلت ایکس ویژن به همراه کیبورد می توانید هم تبلت داشته باشید و هم لپ تاپ -با تبلت 10 و 12 اینچی در واقع وقتی کیبورد به آن وصل است، در واقع در حال استفاده از یک لپ تاپ هستید. و تمام انتظارات یک لپ تاپ ( البته به غیر از دی وی دی درایو ) را میتوانید داشته باشید انهم باعمر باتری بیشتر .
6 – متصل کردن انواع و اقسام ابزارهای کامپیوتری به تبلت ویندوزی ایکس ویژن یکی دیگر از دلایل خرید می تواند باشد – هارد درایو، دی وی دی رایتر، مانیتور اسکترنال، تلویزیون، کیبورد و موس در این راستا تعریف می شوند . وقتی ابزار مذکور را بهتبلت ایکس ویژن  وصل می کنید، به راحتی و بدون مشکل جواب می گیرید.
مشخصات فنی تبلت X.VISION XE1080W :

  • سیستم عامل Windows 8.1
  • صفحه نمایش 10.1”
  • مجهز به پنل IPS
  • صفحه نمایش چند لمسی (Multi Touch 10-Points )
  • وضوح تصویر HD(1280×800)
  • پردازنده 4 هسته ای اینتل (Intel Bay Trail Quad Core)
  • 32 گیگابایت حافظه داخلی
  • به همراه كیبورد و کیف استاندارد
  • اتصالات :  Micro HDMI , Micro USB , MicroSD Card Reader , Headset jack , Dual Stereo Speaker, Bluetooth , Wi-Fi
  • ابعاد : 10.4 × 172.5 × 258 میلی‌متر
  • وزن : 550 گرم

لوازم جانبی همراه تبلت ایکس ویژن XE1080W :

  • كیف مجهز به كیبورد
  • كابل OTG
  • كابل Micro USB
  • آداپتور برق
  • هدفون
  • برچسب محافظ صفحه نمایش
  • دستمال تميزكننده صفحه ‌نمايش

خدمات پس از فروش تبلت ایکس ویژن :
ارائه خدمات دائمی و مستمر (24 ساعته /7 روز هفته ) – خدمات ماشینهای اداری ایران به ‌عنوان مجری خدمات پس از فروش محصولات تحت گارانتی مادیران، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص رفع مشكلات دستگاه به شكل تلفنی در هر ساعتی از شبانه ‌روز و در تمام طول هفته (حتی ایام تعطیل) می ‌باشد.
مزایای تبلت ویندوزی ایکس ویژنXE1080W :

  • پشتیبانی از قابلیت USB OTG
  • وجود داک کیبورد در پکیج اصلی
  • برخورداری از ویندوز 8.1
  • امکان نصب کلیه نرم افزارهای رایج ویندوزی
  • وجود درگاه Mini HDMI
  • وجود شیار microSD برای افزایش حافظه

معایب تبلت ایکس ویژن XE1080W :

  • شارژدهی متوسط باتری
  • عدم ساپورت سیم کارت

امیدواریم با نقد و بررسی ارائه شده توانسته باشیم در جهت تصمیم گیری بهتر شما برای انتخاب وخرید تبلت ویندوزیاطلاعات مفیدی و موثری را ارائه داده باشیم . لطفاً با درج نظرات و تجربیات خود با آی تی بازار هم کلام شوید .

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. سلام اقا تو خرید این تبلت شک نکنید یکی از بهرترین مزایاش کیفیت نمایشگر تبلت ایکس ویژن xe1080w هست بقدری عالی عمل می کنه که کار دست ما داد یعنی باعث تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن رو هم بعدش بخریم الان هم می خوام برم تو کار ماشین لباس شویی ایکس ویژن صفحه نماش ips واقعا عالی عمل می کنه از تمام زوایا صفحه نمایش یکجور عمل می کنه این تبلت ایکسویژن باعث شده ما مانیتور 22 اینچ کامپیوتر خونه ول کنیم با این بشینیم برنامه بنویسم نمی دونم شاید بخاطر اینکه ساخت داخله یک حال دیگه میده — خوب باید معایب تبلت 10 اینچ ایکس ویژن ویندوزی رو هم گفت: اولاش تا می رسید به 20 درصد شارژ یک دفعه تبلت بدون اخطار کامل خاموش می شد الان بعد یک سال کار این مشکل رفع شد خودمم نمی دونم چه طوری. — با کابل HDMI به مانیتور وصل میشه خوب نشون نمی ده . لازم به ذکر هست یک گیرنده دیجیتال رایگان هم هدیه میده که هم میشه لپ تاپ هم تبلت هم TV فیلم های FULL HD بدون هنگی نشون میده بازی IGI 1 رو هم روش نصب کردم که تو بازی میره ولی به کندی حرکت می کنه که بد نبود.

  2. سلام
    تبلت ایکس ویژن ویندوزی XE1080W با گارانتی شرکت مادیران به بازار معرفی گردید , کارشناسان بازار آی تی ایران معتقدند تبلت های ویندوزی سهم بسیار خوبی را از بازار فروش تبلت ها به خود اختصاص خواهند داد. اما چه دلایل مهمی برای ترجیح یک تبلت ویندوزی به سایر رقبا وجود دارد؟ با آی تی بازار همراه باشید تا در ادامه برخی از دلایل را با هم بررسی ‌کنیم و سپس به نقاط ضعف و قوت تبلت ویندوزی جدید شرکت X.VISION بپردازیم.

  3. سلام،تبلت هایی که مادیران به بازار عرضه میکنه خیلی خوبه،چون گارانتی و خدمات پس از فروشش واقعا خوب ارائه میشه،این تبلتی هم که مادیزان عرضه کرده ویژگی های مثبت خوبی داره مثلا:وضوح تصویرش خوبه وزن 550 گرمی داره و 32 گیگابایت حافظه داخلی داره.ممنون از سایت خوب آی تی بازار به علت درج اخبار در حوزه آی تی و فناوری.

  4. تبلت های دیگه قیمتشون توی 2 ماهه گذشته پایین اومده چرا قیمت تبلت ایکس ویژن ویندوزی XE1080W تغییری نکرده ؟ بخدا ما خریداریم ولی قیمتش بالاست توی این قیمت آدم میتونه لپ تاپ بخره

  5. واقعاً جالب بود دیروز میخواستم بعد از 2 هفته تحقیق تبلت ایسوس بخرم دقیقاً 2 ساعت قبل از خرید این مقاله رو خوندم بعد به نمایندگی ایکس ویژن در پاساژ پایتخت مراجعه کردم و تبلت ویندوزی XE1080W رو به قیمت 1050 تومان خریدم واقعاً دیشب نزدیک 8 ساعت باهاش کار کردم . دوستان کار باهاش خیلی راحت و لذت بخشه مخصوصا کیبورد تبلتش عالیه و حس ویندوز در تبلت خیلی بهتر از اندروید برام جالب و کاربردی بود به قول این سایت جای لپ تاپ رو هم برام پر کرد . اگه خواستید نزدیک به 1 ملیون هزینه کنید بهتون پیشنهاد میکنم و ممنون از این سایت

  6. تبلت ویندوزی سرجای خودش اوکی خیلی خوبه ولی دوستان چرا برندهای اپل و سونی و سامسونگ ویندوزی تولید نمیکنند؟

    1. جناب آقای میلاد , قطعاً میدانید کمپانی اپل بر اساس سیاست های داخلی خود از نرم افزار خاص خود بر روی تمام تکنولوژی های تولید شده استفاده میکند ولی اکثر کمپانی های معتبر دنیا برای همسو بودن با سایر رقبا و نیاز مصرف کنندگان , تبلت های خود را با سیستم عامل مایکروسافت به بازار معرفی کرده اند و برند ایکس ویژن نیز از این قاعده مستثنی نبوده , به عنوان مثال در برند سامسونگ شما میتوانید مدل Samsung Ativ Tab و در برند سونی مدل Sony Duo 11 را مشاهده نمائید .

  7. این تبلت ویندوز سر جای خودش بهتون قول میدم تا 3 دهه دیگه حداقل ویندوز رو هیچ سیستم عاملی نمیتونه کنار بزنه

  8. حالا خوبه شما نمیفروشین اینقدر از ایکس ویژن تعریف کردین !!! البته خوشم اومد 2 تا از معایبشوهم گفتین در کل دمتون گرم

  9. تبلت ویندوز ایکس ویژن اگه کیفیت تصویرش بهتر از مانیتورهاش باشه باهاش موافقم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا