قطعات کامپیوتر

مانیتور ایسوس VG278HV مجهز به موتور پردازش ویدئو Splendid

مانیتور ایسوس VG278HV مجهز به موتور پردازش ویدئو Splendid به لیست قیمت مانیتورهای ایسوس افزوده است و این صفحه نمایش  کمپانی مطرح با قابلیت های منحصر به فردی در ماه آوریل به فروش خواهد رسید.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور ایسوس VG278HV

ایسوس یک مانیتور 27 اینچی مخصوص گیمینگ جدید با وضوح Full HD را به نام VG278HV معرفی کرد. این مانیتور به پنل TN با نور پس زمینه LED مجهز است و دارای وضوح تصویر ذاتی 1920×1080 پیکسل آن هم با نرخ نوسازی تصویر فوق العاده بالای 144 هرتز برای گیم پلی کاملاً روان و واکنش آنی در بازی ها است.

مانیتور ایسوس VG278HV

اینمانیتوربا نسبت ابعاد 16:9 دارای کنتراست 1000:1 است و روشنایی آن حداکثر به 300 cd/m2 می ‌رسد، زمان پاسخ دهی آن 1 میلی ثانیه و زوایه دید عمودی و افقی 170/160 درجه را ارائه می‌ کند.

مانیتور ایسوس VG278HV

مانیتور ایسوس VG278HV نیز به موتور پردازش ویدئو Splendid مجهز است و شدت رنگ‌ ها، روشنایی، کنتراست و شفافیت تصویر را به صورت پویا بر اساس ویدئو در حال پخش تنظیم می‌کند. از دیگر مشخصات این مانیتور می ‌توان بلندگوی استریو 3 واتی، یک درگاه D-Sub، یک DVI-D و یک HDMI 1.4 را برشمرد. این مانیتور از ماه میلادی جاری روانه بازار می‌ شود.

لیست قیمت مانیتور

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    مانیتور ایسوس VG278HV مجهز به موتور پردازش ویدئو Splendid به لیست قیمت مانیتورهای ایسوس افزوده است و این صفحه نمایش کمپانی مطرح با قابلیت های منحصر به فردی در ماه آوریل به فروش خواهد رسید.

  2. با سلام خدمت شما
    مانیتور ایسوس VG278HV مجهز به موتور پردازش ویدئو Splendid که این مانیتور طراحی زیبایی دارد و توجه کاربران زیادی رو به خودش جلب کرده و این مانیتور برای تمامی افراد مناسب است.این مانیتور دارای کیفیت نمایشگر عالی است و ساخت شرکت ایسوس میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا