قطعات کامپیوتر

مانیتور گیمینگ ال جی 34UC89G مجهز به صفحه نمایش 34 اینچی IPS

مانیتور گیمینگ ال جی 34UC89G برای گیمرهای حرفه ای که علاقمند به صفحه نمایش خمیده هستند طراحی شده است در واقع این مانیتور گیمینگ LG جایگزین نمایشگر 34UC79G می باشد و گیمرها می توانند این صفحه نمایش ال جی را از طریق لیست قیمت مانیتورهای ال جی با قیمت مشخص شده خریداری نمایند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور گیمینگ ال جی 34UC89G

لیست قیمت مانیتور

در سال جاری مانیتور های گیمینگ متنوعی  وارد بازار قطعات کامپیوتر شده است و اکثر کمپانی های فعال در این حوزه، محصولات جدیدی را در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کردند. کمپانی ال جی نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان نمایشگر در دنیا، به تازگی از یک مانیتور خمیده عریض رونمایی کرده که مخصوصاً برای گیمرها طراحی شده است.

مانیتور گیمینگ ال جی 34UC89G

مانیتورگیمینگ ال جی 34UC89G یک نمایشگر 34 اینچی IPS است که با رزولوشن 1080در 2560 و نسبت ابعاد 21:9، نرخ بازسازی تصویر استاندارد 144Hz را داشته و از فناوری G-Sync انویدیا نیز بهره می برد همچنین در حالت اورکلاک می تواند به نرخ 166Hz دست پیدا کند.

مانیتور گیمینگ ال جی 34UC89G

مانیتور ال جی 34UC89G در واقع جایگزین مانیتورگیمینگ ال جی 34UC79G شده است که از تکنولوژی FreeSync شرکت AMD بهره می برد. لازم به ذکر است که مانیتور مدل 34UC89G قادر به نمایش طیف وسیع تری از رنگ ها بوده و می تواند نرخ بازسازی تصویری برابر با 166Hz را در حالت اورکلاک ارائه کند.

مانیتور گیمینگ ال جی 34UC89G

زمان پاسخگویی تصویر در نمایشگر 34 اینچی ال جی 5 میلی ثانیه بوده و این مانیتور  ال جی 34UC89Gعلاوه بر درگاه های HDMI و Display Port مجهز به 3 پورت USB (یک عدد برای اتصال به کیس و دو عدد برای استفاده از لوازم جانبی) نیز هست. مانیتور گیمینگ ال جی 34UC89G هم اکنون با قیمت 999 دلار از طریق فروشگاه هایی مانند آمازون قابل خریداری است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور گیمینگ ال جی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مانیتورهای ال جی نسبت به کارایشون قیمت های مناسبی دارند امیدواریم مانیتور گیمینگ ال جی 34UC89G هم با همین قیمت اعلام شده به فروش برسه و گرونش نکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا