قطعات کامپیوتر

مانیتور گیمینگ ایسوس MG24UQ آمیزه ای از هنر و فناوری

مانیتور گیمینگ ایسوس MG24UQ آمیزه ای از هنر و فناوری بوده و یکی از قابلیت های مخصوص Gaming این مانیتور نور پس زمینه بدون لرزش است که برای کاهش شدت روشنایی از PWM بهره نمی ‌گیرد و از این رو دچار لرزش نمی ‌شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور گیمینگ ایسوس MG24UQ

ایسوس مانیتور جدیدی به نام MG28UQ را با برخورداری از وضوح تصویر 4K / Ultra- 3840X2160 پیکسل  معرفی کرد. با اینکه این محصول برند ROG (جمهوری خلق گیمر‌های ایسوس) را یدک نمی ‌کشد، اما به طور خاص برای گیمر‌ها طراحی شده است.

مانیتور گیمینگ ایسوس MG24UQ

مانیتور ایسوس MG28UQ به پنل 23.6 اینچی از نوع IPS مجهز است. از خصوصیات این پنل می‌ توان زمان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه، پشتیبانی از 100 درصد رنگ ‌های sRGB عمق رنگی حداکثر 16.7 میلیون رنگ و شدت روشنایی حداکثر 300 cd/m² را برشمرد.

مانیتور گیمینگ ایسوس MG24UQ

قابلیت GameVisuals امکان اعمال شش پیکربندی‌ اختصاصی برای هریک از سبک‌ های بازی را ممکن می‌ کند. یکی دیگر از قابلیت ‌های مخصوص گیمینگ این مانیتور GamePlus crosshair داخلی مستقل از ورودی، نام دارد که در بازی‌های شو‌تر آنلاین فاقد crosshair مفید است. درگاه‌ های ورودی تصویر این مانیتور متشکل از HDMI 2.0 و DisplayPort 1.2 است.

لیست قیمت مانیتور

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. مانیتور گیمینگ ایسوس MG24UQ اندازه و کیفیت صفحه خیلی خوبی داره و به گونه ای طراحی شده که باعث میشه تا بدون اینکه چشم کاربر زیاد خسته بشه بتونه تا چندین ساعت بازی کنه. ایسوس شرکت بزرگی در این زمینه هستش و حتما محصولی رو که روانه بازار می کنه کیفیت خیلی خوبی داره.من که عاشق این مانیتور شدم و خیلی دوست دارم تا بتونم تهیه اش کنم اگه کسی اطلاعی از این که این محصول وارد بازار ایران شده یا نه و اینکه چه جوری می تونم تهیه اش کنم داره لطفا راهنماییم کنه.

  2. با سلام و خسته نباشید ایسوس در ساخت کارت گرافیک و مادر برد حرف اول را میزند اما در این مانیتور گیمینگ ایسوس MG24UQ فناوری را به رخ همه کشیده است . ایسوس شش پروفایل از پیش تعیین شده برای تنظیمات رنگ در نظر گرفته که می توانید در ژانر های مختلف بازی از تنظیمات ایده آل استفاده کنید. فناوری Game Visual ایسوس نیز برای کاهش پدیده چشمک زدن دیود های نوری و نور آبی در مانیتور MG24UQ به کار گرفته شده است.

  3. با سلام خدمت شما و دوستاران
    مانیتور گیمینگ ایسوس MG24UQ آمیزه ای از هنر و فناوری که این مانیتور برای گیمر ها طراحی شده و طرفداران زیادی رو هم به همراه داشت و این مانیتور هنوز در ایران نیامده و اگر بیاد من این مانیتورو خریداری خواهم کرد

  4. سلام خدمت آی تی بازاری ها! این مانیتور گیمینگ ایسوس MG24UQ خیلی چیز جالب و عالی هستش. طراحی زیبای آن در کنار عملکرد بسیار مناسب. این مانیتور را برای گیمینگ آماده کرده و هر گیمری که بخواهد یک مانیتور عالی بخرند که از تماشای بازی در آن لذت ببرند. مانیتور های ایسوس عالی هستند. البته شخصا Benq رو بیشتر دوست دارم.با تشکر از سایت بسیار عالی آی تی بازار با اخبار عالی اش!

  5. سلام این مانیتور ایسوس MG28UQ با دارا بودن قابلیت به پنل 23.6 اینچی از نوع IPS مجهز است که باعث کیف در نمایش شده دو درگاه داره از HDMI 2.0 و DisplayPort 1.که هم میتونه به عنوان تلویزون عمل کنه و هم مانیتور یک کامپوتر و برای محیط های کوچک مناسبی و فضای کمی رو اشغال میکنه با دو کاربرد

  6. برای کامپیوتر بهترین مانیتور گیمینگ ایسوس هست ولی بهترین مانیتور برای کارهای گرافیک و چاپ ال سی دی های دل هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا