قطعات کامپیوتر

مینی پی سی اینتل NUC5PGYH با قابلیت اجرای ویندوز 10

مینی پی سی اینتل NUC5PGYH با قابلیت اجرای ویندوز 10 می باشد و این محصول جدید از کمپانی اینتل حافظه ای از نوع eMMC دارا می باشد. کمپانی اینتل روز گذشته از مینی پی سی جدید خود با نام NUC5PGYH پرده برداشت.این کامپیوتر کوچک به پردازنده اینتل پنتیوم N3700 مجهز شده و با قیمت ۲۵۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

مینی پی سی اینتل NUC5PGYH

اینتل در NUC5PGYH از پردازنده‌ی برسولی N3700 استفاده کرده است و علاوه بر این حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و درایو ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته است.مینی پی سیاینتل ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند. دقت کنید که حافظه‌ی داخلی اصلی از نوع SSD و دیگر حافظه‌های سریع نبوده و از نوع eMMC می باشد. رم ۲ گیگابایت است ولیکن می‌توان تا ۸ گیگابایت رم DDR3L با سرعت حداکثر ۱۶۰۰ مگاهرتز را در تنها اسلات SO-DIMM آن قرار داد.

مینی پی سی اینتل NUC5PGYH با پشتیبانی از هارد SSD

مینی پی سی اینتل NUC5PGYH

اسلات کارت حافظه، دو پورت USB 3.0 که یک مورد آن برای شارژ کردن کاربرد دارد، جک هدفون، پورت HDMI 1.4b با پشتیبانی از صدای ۷.۱ کاناله، دو پورت USB 3.0 دیگر در سمت پشت مینی پی ‌سی، پورت VGA برای نمایشگرهای قدیمی یا رزولوشن پایین و پورت SATA 3 برای اتصال هارد دیسک یا SSD از جمله پورت‌ های کامل این کامپیوتر کوچک است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان به وای-فای ۸۰۲.۱۱ac و بلوتوث ۴.۰ و پشتیبانی از هارد دیسک و SSD اشاره کرد. در تصویر زیر نمایی از پورت‌های موجود را مشاهده می‌کنید :

مینی پی سی اینتل NUC5PGYH

قیمت مینی پی سی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلا م و خسته نباشید به مدیران خوب ای تی بازار و ضمن تشکر از اخبار جالبتون این کامپیوتر خیلی فوق العادس و امکانات سخت افزاری خیلی خوبی داره و خیلی خوبه که میتونه ویندوز 10 رو اجرا کنه این کامپوتر طراحی جالبی داره و خیلی جمع و جوره

  2. کامپیوترهای مینی پی سی واقعا آینده پی سی های امروز هستند مخصوصا برای شرکتها و ادارات دولتی عالی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا