قطعات کامپیوتر

هدست های گیگابایت FORCE H7 و FORCE H5 مناسب برای گیمر ها

هدست های گیگابایت FORCE H7 وFORCE H5 مناسب برای گیمر های حرفه ای بوده همچنین پنل لمسی این هدست ها امکان تنظیم سریع و آسان بلندی صدا و یا غیر فعال کردن میکروفن را بدون تاثیر منفی بر گیم پلی به گیمر‌ها می بخشد و این هدست های حرفه ای توسط کمپانی گیگابایت عرضه خواهند شد. کمپانی گیگابایت با معرفی دو هدست مخصوص گیمینگ جدید به نام FORCE H7 و FORCE H5 گستره محصولات گیمینگ خود را گسترش داد. با برخورداری از راحتی بر‌تر و عملکرد اکوستیک برای ارائه صدایی غنی‌ تر شفاف و با کیفیت هدست ‌های گیگابایت تجربه شما را از گیمینگ به سطح جدیدی می ‌برند که هرگز و پیش‌ تر آن‌ها را تجربه نکرده‌ اید. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هدست های گیگابایت FORCE H7 و FORCE H5

با صدای 5.1 فراگیر،هدست FORCE H7 درمجموع از 8 بلندگو برای ارائه صدایی با بهترین کیفیت ممکن در عناوین بازی محبوب امروزی و به منظور خلق محیط مجازی بازی در دنیای واقعی بهره می گیرد. ساب و وفور دو قلو طلا اندود شده این هدست، به گیمر‌ها این اجازه را می ‌دهد تا به سرعت از تیر رس سلاح ‌های دشمن و انفجار‌ها دور شوند. کارت صوتی داخلی USB  این اطمینان را ایجاد می‌ کند که صدای فراگیر خالص و تاثیر نگرفته از عوامل مزاحم محیطی را تجربه خواهند کرد. در همین حال اکوالیزر صدا به گیمر‌ها امکان شخصی سازی همه چیز را بخشد.

هدست های گیگابایت FORCE H7 و FORCE H5

دومینهدست  گیمینگ جدبد گیگابایتبه نام FORCE H5، به دو بلندگوی نئودیمیوم 50 میلیمتری با موتور صدای SRS مجهز است که میدان صوتی 360 درجه شفاف و واضحی را ارائه می‌کند و به گیمر‌ ها این امکان را می ‌بخشد تا جهت منبع هر صدایی را با جزئیات کامل و دقیق تشخیص دهند. کارت صوتی داخلی این هدست نیازی به نصب هیچ گونه نرم افزاری ندارند و تنها کاریی که باید انجام دهند، لذت بردن از گیمینگ است!

FORCE H7 و FORCE H5میکروفن قابل جمع کردن هستند که صدایی شفاف را در گفتگوی‌ های تیمی برای بازی ‌ها ارائه می ‌کنند. پنل لمسی این هدست‌ ها امکان تنظیم سریع و آسان بلندی صدا و یا غیرفعال کردن میکروفن را بدون تاثیر منفی بر گیم پلی به گیمر‌ها می بخشد.

لیست قیمت هدست

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام من قصد خرید یک هدست خوب رو دارم ولی نمیخواهم که زیاد برای خریدن این هدست پول خرج کنم و اومدم توی سایت آی تی بازار تا نظر بزارم اگه کسی هدست خوبی که زیاد هم قیمت بالایی نداشته باشه می شناسه لطفا بهم معرفیش کنه و اینکه چگونه می تونم این هدست رو از سایت آی تی بازار خریداری کنم.ممنون.

  2. سلام دوستان خسته نباشید…
    هدست وسیله ای خیلی ضروری برای افراد علاقمند به بازی های رایانه ای هستش و حتما باید هر کسی که با کامپیوتر بازی می کنه یکی از این هدست ها داشته باشه و هدست های گیگابایت FORCE H7 و FORCE H5 هم که در این خبر معرفی شده یکی از بهترین گذینه ها برای این دسته از افراد هستش و این هدست از طراحی ظاهری خیلی خوبی برخورداره و من که به بازی های رایانه ای علاقه دارم حتما اگه یکی از این هدست های گیمینگ رو توی بازار ایران بتونم پیدا کنم می خرم و به همه هم پیشنهاد می کنم.

  3. با سلام
    هدست های گیگابایت FORCE H7 و FORCE H5 مناسب برای گیمر ها که این هدست ها دارای طراحی زیبایی میباشند و توجه کاربران زیادی رو به خود جذب کرد. این هدست برای گیمر ها بسیار مناسب است.

  4. سلام خسته نباید
    این مدل هدست های گیگابایت FORCE H7 و FORCE H5 با کیفیت صدای عالی و هچنین سبک بودنش مناسب برای گیمیر هاست و مهمتر از همه این هدست برای راه اندازی نیاز به هیچ نرم افزاری نداره و میتونیم به راحتی از این هدست استفاده کنیم .این محصول و ای تی بازار موجود داره و میتونم از این سایت تهیه ش کنم ؟

  5. سلام
    این هدست های گیگابایت FORCE H7 و FORCE H5 مناسب برای گیمر ها و برای کسانی که علاقه یزیاد به بازی های رایانه ای دارند طراحی شده.این هدست با صدای 5.1 فراگیر، هدست FORCE H7 درمجموع از 8 بلندگو برای بهتر صدن صدا و پخش آن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا