موبایل

هوآوی مدل جدید گوشی تاشوی خود را به بازار عرضه خواهد کرد

طبق خبرهای منتشر شده شرکت چینی هوآوی به زودی گوشی تاشوی جدید خود را با نام هواوی میت ایکس 2 به بازار روانه خواهد کرد. این در حالی است که پیش تر هوآوی دو مدل گوشی دیگر تاشوی خود یعنی گوشی هوآوی میت ایکس و هوآوی میت ایکس اس را به بازار روانه کرده بود. به نظر می سرد گوشی جدید Huawei Mate X2  مانند گوشی گلکسی فولد سامسونگ از داخل هم تا شود. در بین تولید کنندگان تلفن همراه فقط دو شرکت هوآوی و سامسونگ هستند که ریسک تولید گوشی های فولد یا تاشو را پذیرفته اند با اینکه هنوز بازار به عرضه چنین گوشی هایی اطمینان کافی را ندارد. هوآوی با دو مدل Huawei Mate X و Huawei Mate Xs و سامسونگ نیز با مدل های متنوع تری نسبت به هوآوی این گوشی های تاشو را تولید و عرضه کرده اند.

مشخصات گوشی هوآوی میت ایکس 2

لیست قیمت گوشی هوآوی

مشخصات گوشی هوآوی میت ایکس 2

در پی انتشار خبر ساخت هوآوی میت ایکس دو توسط یکی از افشاگران حوزه فناوری، گزارشی ارائه شد مبنی بر اینکه این گوشی تاشوی جدید از نمایشگری برخوردار است که قابلی تاشدن به سمت داخل را دارد. این نمایشگر از پوشش پلیمری یا CPI به جای پوشش شیشه ای UTG بهره گرفته است و احتمال می رود که توسط شرکت سامسونگ یا شرکت BOE ساخته شود. هر چند پیش تر هم شاهد ارائه پتنت هایی از گوشی هوآوی که قابلیت تاشوندگی به سمت داخل را داشته باشد بودیم، اما جزئیات آن نیز هنوز فاش نشده است. گوشی تاشوی قبلی که پتنت های آن به بیرون درز پیدا کرده بود دارای 6 دوربین بود که دو تای آن در جلو و چهار تای دیگر در پنلی در عقب گوشی قرار داشت و فضایی هم برای قرار گیری یک قلم هوشمند در آن به چشم می خورد.

نام رسمی گوشی تاشوی هوآوی میت ایکس 2

نام رسمی گوشی تاشوی جدید هوآوی Huawei Mate X2

هوآوی به تازگی گوشی موبایل با نام هوآوی میت وی Mate V را در اروپا ثبت تجاری کرده است که به احتمال زیاد همین گوشی میت ایکس 2 خواهد بود. نام Mate V نیز به این دلیل انتخاب شده که قابلیت تاشوندگی آن به سمت داخل را نشان دهد. اما افشاگری که این خبر را منتشر کرد اذعان داشته است که هوآوی میت ایکس 2 احتمالا با نام رمزی تتون Teton به بازار عرضه گردد. این طور که از خبر ها مشخص است این گوشی احتمالا دارای یک نمایشگر امولد منعطف و بزرگ خواهد بود و وقت در حالت غیر تاشو و کاملا باز باشد به اندازه یک تبلت خواهد بود. باید دید جزئیات بیشتر در مورد این گوشی هوآوی چه زمانی منتشر خواهد شد تا رقیب گلکسی فولد سامسونگ زودتر شناخته شود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گوشی تاشوی جدید هوآوی Huawei Mate X2 رو نمیدونم اما کلا گوشی های هوشمندی که تاشو هستند سنگینن و کار کردن باهاشون خیلی راحت نیست و بخاطر این قابلیت نمایششون یکم ضعیفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا