قطعات کامپیوتر

کارت گرافیک گیمینگ پلیت GTX 1050 Ti KalmX بدون فن و قدرتمند

کارت گرافیک گیمینگ پلیت GTX 1050 Ti KalmX بدون فن و قدرتمند می باشد وهیچگونه آلودگی صوتی را ایجاد نمی کند همچنین این کارت Vga جدید کمپانی Palit کل توان مورد نیاز خود را توسط شکاف توسعه مادربرد تامین می کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک گیمینگ پلیت GTX 1050 Ti KalmX

لیست قیمت کارت گرافیک

کمپانی Palit بزرگ ترین تولید کننده کارت گرافیک در دنیا، برای آن دسته از گیمرهایی که به گیمینگ در سکوت مطلق علاقمند هستند یک کارت گرافیک جدید معرفی کرد. کارت گرافیک Palit GTX 1050 Ti KalmX از راهکار خنک سازی فاقد فن (Passive) بهره می برد.

این کارت Vga اولین کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti دنیا با با راهکار خنک سازی بدون فن است، راهکار خنک سازی KalmX از یک رادیاتور آلومینومی نسبتاً کوچک با برخورداری از یک جفت لوله ناقل حرارت مسی و هسته مسی تشکیل شده است که حرارت متساعد شده از پردازنده گرافیکی، تراشه های حافظه و ماسفت های مدار تغذیه را دفع می کند.

کارت گرافیک گیمینگ پلیت GTX 1050 Ti KalmX

این کارت گرافیک به کانکتور تغذیه جدا گانه نیاز ندارد و کل توان مورد نیاز خود را از طریق شکاف توسعهمادربردتامین می کند. این ویژگی در ترکیب با طول بسیار کم و نبود فن، کارت گرافیک  GTX 1050 Ti KalmX را به یک انتخاب بسیار آیده آل برای سیستم های ساخته شده در فرم فاکتور های کوچک مبدل می سازد.

کارت گرافیک گیمینگ پلیت GTX 1050 Ti KalmX

کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti دارای 768 هسته CUDA در قالب 6 واحد SM و 48 واحد TMUو 32 واحد ROP و همچنین 4 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR5  با رابط 128 بیتی است. فرکانس پایه هسته 1290 مگاهرتز و فرکانس بوست هسته 1392 مگاهرتز است. فرکانس حافظه 7.00 گیگاهرتز است و پهنای باند حافظه 112 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می کند. کارت گرافیگ GeForce GTX 1050 Ti قادر به اجرای اغلب بازی های محبوب در وضوح تصویر 1080p با نرخ فریم دهی 60 فریم بر ثانیه است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیک پلیت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تا به حال اسم برند Palit نشنیده بودم ولی کارت گرافیک گیمینگ پالیت GTX 1050 Ti KalmX به نظر خیلی خوب و قدرتمند میرسه قیمت کارت گرافیک هم مناسب یک گیمر حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا